✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
Bux Zero: ervaringen + alternatief?
Re: Bux Zero: ervaringen + alternatief?
Ja klopt, die abbonementskost is een bummer. Ik zit er nu wel al met 40k op ondertussen, mijn Mexem nu aan het opbouwen maar nog maar 3k erop. De app is toch wel een stuk minder gebruiksvriendelijk ivm Bux Zero, moet nog wat wennen. Deze maand komt de bonus gewoon op Mexem. Wel véél meer mogelijke aandelen, meer analyse methodes en vooral erg gemakkelijk dat ik op m'n laptop mijn portfolio kan zien ipv telkens op mijn GSM naar de Bux Zero app te moeten kijken.
Vind het onvoorstelbaar frustrerend dat ik mijn Bux account niet gewoon kan overzetten en moet wachten om te verkopen, aangezien alles dat ik kocht wel 'blijvers' zijn, niet met de bedoeling om te verkopen....
Vind het onvoorstelbaar frustrerend dat ik mijn Bux account niet gewoon kan overzetten en moet wachten om te verkopen, aangezien alles dat ik kocht wel 'blijvers' zijn, niet met de bedoeling om te verkopen....
-
- Beginnende poster
- Heeft bedankt: 46 maal
- Is bedankt: 64 maal
klopt, zelfde gevoel hier. Had bux vraag gesteld wat er gebeurt met nog te innen dividenden bij afsluiten account. Toekomstige dividenden tussen ex datum en betalingsdatum....deze zijn niet te recuperen cfr Bux.
Opletten dus
Opletten dus
-
- Verkenner
- Heeft bedankt: 37 maal
- Is bedankt: 25 maal
Kan je niet een 'lege' account achterlaten waarop dat bedrag nog gestort wordt? Al blijf je dan wss nog abonnement betalen zo lang je de lege account in leven houdt?
-
- Beginnende poster
- Heeft bedankt: 46 maal
- Is bedankt: 64 maal
Vanaf 5 april krijg je bij BUX 2,01% jaarlijkse rentevergoeding over je niet-belegde cashsaldo.
Inderdaad: je ontvangt een rentevergoeding die je kunt opbouwen als je geld stort op je BUX-account. En het mooiste is nog dat geen enkele andere Nederlandse neobroker een hogere rente aanbiedt!
Je storting staat bij ABN Amro Clearing Bank en is tot € 100.000 beschermd onder de voorwaarden van het Nederlandse Depositogarantiestelsel (DGS).
Dit zal de maandelijkse kost wel compenseren temeer dat er dagelijks een renteberekening volgt; uitbetaling per kwartaal.
Vermoed dat er jammer genoeg wel nog RV afgaat???
Inderdaad: je ontvangt een rentevergoeding die je kunt opbouwen als je geld stort op je BUX-account. En het mooiste is nog dat geen enkele andere Nederlandse neobroker een hogere rente aanbiedt!
Je storting staat bij ABN Amro Clearing Bank en is tot € 100.000 beschermd onder de voorwaarden van het Nederlandse Depositogarantiestelsel (DGS).
Dit zal de maandelijkse kost wel compenseren temeer dat er dagelijks een renteberekening volgt; uitbetaling per kwartaal.
Vermoed dat er jammer genoeg wel nog RV afgaat???
- Starfish
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 73 maal
- Is bedankt: 149 maal
Online broker Bux komt in handen van ABN Amro: ’Focus op marktleider in Europa’
WOUTER VAN BERGEN
Aangepast: 1 min geleden 8 min geleden in FINANCIEEL
AMSTERDAM - ABN Amro koopt voor een onbekend bedrag de Amsterdamse online broker Bux, zo maakte het donderdag bekend. ABN Amro zegt met de overname haar positie in de retailbeleggingsmarkt te willen ’versterken en het digitale aanbod aanzienlijk te verbeteren’.
Bux bestaat tien jaar en heeft volgens ABN Amro een half miljoen gebruikers - de neobroker claimt er zelf op zijn website zelfs een miljoen - in acht Europese landen. Bux-ceo Yorick Naeff ziet de overname door ABN Amro ’een cruciale stap' op weg naar het doel om in Europa marktleider te worden in beleggingsdiensten voor particulieren. „Dankzij deze krachtige samenwerking krijgt Bux de kans om in Europa een vooraanstaand beleggingsplatform te worden voor iedereen die vermogen wil opbouwen voor de toekomst.”
WOUTER VAN BERGEN
Aangepast: 1 min geleden 8 min geleden in FINANCIEEL
AMSTERDAM - ABN Amro koopt voor een onbekend bedrag de Amsterdamse online broker Bux, zo maakte het donderdag bekend. ABN Amro zegt met de overname haar positie in de retailbeleggingsmarkt te willen ’versterken en het digitale aanbod aanzienlijk te verbeteren’.
Bux bestaat tien jaar en heeft volgens ABN Amro een half miljoen gebruikers - de neobroker claimt er zelf op zijn website zelfs een miljoen - in acht Europese landen. Bux-ceo Yorick Naeff ziet de overname door ABN Amro ’een cruciale stap' op weg naar het doel om in Europa marktleider te worden in beleggingsdiensten voor particulieren. „Dankzij deze krachtige samenwerking krijgt Bux de kans om in Europa een vooraanstaand beleggingsplatform te worden voor iedereen die vermogen wil opbouwen voor de toekomst.”
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Meerwaardebelasting / solidariteitsbijdrage op ...
- Ga naar laatste bericht Mopkes
- Ga naar laatste bericht Opmerkelijk nieuws
- Ga naar laatste bericht Handelsoorlog
- Ga naar laatste bericht Politiek (Europa)
- Ga naar laatste bericht Pfizer (PFE)
- Ga naar laatste bericht Politiek (internationaal)
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Beurs vandaag / laatste beursnieuws
- Ga naar laatste bericht Metalcorner