✅ Word lid van het beste beursforum van de Benelux!
Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.
Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.
Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.
Barco (BAR)
-
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 3163 maal
- Is bedankt: 2481 maal
Re: Barco (BAR)
Kortrijk, België, 25 juni 2024, 18.00 uur –
Charles Beauduin zal aftreden als co-CEO, en wordt voorzitter van Barco met ingang van 1 september 2024.
An Steegen wordt bevestigd als CEO.
Citaat van de voorzitter, Frank Donck
“In naam van de Raad van Bestuur wens ik Charles te danken voor de inzet en het leiderschap dat hij de afgelopen 3 jaar heeft getoond als co-CEO van Barco. We zijn verheugd dat we verder kunnen rekenen op zijn brede ervaring in de internationale zakenwereld en in technologiebedrijven, aangezien hij vanaf 1 september de rol van voorzitter van de Raad van mij overneem
Citaat van co-CEO An Steegen
“Ik ben Charles dankbaar voor de uitstekende samenwerking in onze gedeelde rol als co-CEO. We konden samen de strategie uitstippelen, en we zullen dit blijven doen, ook in zijn nieuwe rol als voorzitter. We zijn meer dan ooit vastberaden om toonaangevend te zijn in onze visualisatie- en samenwerkingsmarkten, waarbij we innovatieve oplossingen en producten aan al onze klanten aanbieden.”
Charles Beauduin zal aftreden als co-CEO, en wordt voorzitter van Barco met ingang van 1 september 2024.
“In naam van de Raad van Bestuur wens ik Charles te danken voor de inzet en het leiderschap dat hij de afgelopen 3 jaar heeft getoond als co-CEO van Barco. We zijn verheugd dat we verder kunnen rekenen op zijn brede ervaring in de internationale zakenwereld en in technologiebedrijven, aangezien hij vanaf 1 september de rol van voorzitter van de Raad van mij overneem
“Ik ben Charles dankbaar voor de uitstekende samenwerking in onze gedeelde rol als co-CEO. We konden samen de strategie uitstippelen, en we zullen dit blijven doen, ook in zijn nieuwe rol als voorzitter. We zijn meer dan ooit vastberaden om toonaangevend te zijn in onze visualisatie- en samenwerkingsmarkten, waarbij we innovatieve oplossingen en producten aan al onze klanten aanbieden.”
- Wimpie85
- Ervaren poster
- Heeft bedankt: 1546 maal
- Is bedankt: 337 maal
- sperweroog
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 4858 maal
- Is bedankt: 831 maal
- charel01
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 11524 maal
- Is bedankt: 9917 maal
https://www.barco.com/nl/about/press-re ... gnC0kmJ1nANewB76 schreef: ↑25 jun 2024 18:45 Kortrijk, België, 25 juni 2024, 18.00 uur –
Uit het verslag van Q1:
"Hoewel geen groei verwacht wordt in het tweede kwartaal, bevestigde Barco de vooruitzichten voor 2024, aangenomen dat de markten niet verder verslechteren.
In 2024 is er volgens het management aanhoudende onzekerheid over de macro-economie en de marktomstandigheden, met gereduceerde visibiliteit tot gevolg.
Het bedrijf gaat uit van een terugkeer naar genormaliseerde voorraadniveaus bij de klanten.
Het management verwacht dat de omzet voor het hele jaar in de lijn zal liggen met 2023, met een hervatting van de groei op jaarbasis vanaf de tweede jaarhelft."

Als ik dit lees mag je al bijna een crisismanager CEO maken.
Onduidelijkheid tot en met. Wat is hun toverwoord "Verwachten-Gaat uit van-Aanhoudende onzekerheid"

Ik leef als een kieken zonder kop en gedraag me soms zo. 

- Huismus
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 361 maal
- Is bedankt: 1376 maal
Er blijft dus nog één CEO over wat eerder normaal is voor een bedrijf.
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 388 maal
- Is bedankt: 615 maal
Charel, je mag er vergif op innemen dat er bij de bekendmaking van H1 cijfers een fikse omzet waarschuwing zal zijn voor de 2de jaarhelftcharel01 schreef: ↑26 jun 2024 06:04https://www.barco.com/nl/about/press-re ... gnC0kmJ1nANewB76 schreef: ↑25 jun 2024 18:45 Kortrijk, België, 25 juni 2024, 18.00 uur –
Uit het verslag van Q1:
"Hoewel geen groei verwacht wordt in het tweede kwartaal, bevestigde Barco de vooruitzichten voor 2024, aangenomen dat de markten niet verder verslechteren.
In 2024 is er volgens het management aanhoudende onzekerheid over de macro-economie en de marktomstandigheden, met gereduceerde visibiliteit tot gevolg.
Het bedrijf gaat uit van een terugkeer naar genormaliseerde voorraadniveaus bij de klanten.
Het management verwacht dat de omzet voor het hele jaar in de lijn zal liggen met 2023, met een hervatting van de groei op jaarbasis vanaf de tweede jaarhelft."
![]()
Als ik dit lees mag je al bijna een crisismanager CEO maken.
Onduidelijkheid tot en met. Wat is hun toverwoord "Verwachten-Gaat uit van-Aanhoudende onzekerheid"![]()

- charel01
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 11524 maal
- Is bedankt: 9917 maal
Barco, de leider in laser-aangedreven bioscoopoplossingen, lanceert een nieuwe marketingcampagne in bioscopen in de VS en Canada, waarbij de voordelen van laserprojectie worden benadrukt om de bioscoopervaring te verbeteren
https://www.barco.com/en/about/press-re ... u0CxKURtdA
Ik leef als een kieken zonder kop en gedraag me soms zo. 

-
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 3163 maal
- Is bedankt: 2481 maal
en nu bestellen zal Barco hopen !charel01 schreef: ↑26 jun 2024 20:04 Barco, de leider in laser-aangedreven bioscoopoplossingen, lanceert een nieuwe marketingcampagne in bioscopen in de VS en Canada, waarbij de voordelen van laserprojectie worden benadrukt om de bioscoopervaring te verbeteren
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Meerwaardebelasting / solidariteitsbijdrage op ...
- Ga naar laatste bericht Politiek (internationaal)
- Ga naar laatste bericht NEXTENSA (NEXTA)
- Ga naar laatste bericht Wereldhave Belgium (WEHB)
- Ga naar laatste bericht Trump Media & Technology Group (DJT)
- Ga naar laatste bericht Wat is uw jaarrendement / year to date (ytd)?
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Barco (BAR)
- Ga naar laatste bericht Theon International (THEON)
- Ga naar laatste bericht Montea (MONT)