Ik denk dat er nog wel meer mensen geïnteresseerd zijn (ik bv.

✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
Ik denk dat er nog wel meer mensen geïnteresseerd zijn (ik bv.
er is de laatste 20 jaar geen moment geweest waarop niet minstens 1 broker die (ook) gevestigd is in belgie, dit niet aanbood
Bedankt doorwinterd. Ik gebruik Investor en Trader, maar ik doe alles met de gsm en daar word ik uit het ene uitgelogd als ik naar het andere ga. Via tabs in Chrome kan je wel snel van het ene naar het andere en inloggen is rap gebeurd, maar ik denk niet dat je dat bedoelt?doorwinterd schreef: ↑27 mar 2025 16:54 saxo biedt gratis toegang tot 3 platforms van waaruit je rechtstreeks kan handelen
zou het kunnen dat jullie de mogelijkheden op de andere 2 nog niet bekeken hebben?
@Poseidon @Beheerder @mver
met saxoinvestor of saxotrader kan je op één scherm geen 20 orderboeken tegelijk open zettenPoseidon schreef: ↑27 mar 2025 22:08 Ik werk enkel met SaxoInvestor (web).
Heb tijdje geleden nog SaxoTrader Go bekeken om te zien of een probleem met orderboek daar ook zichtbaar was, (Ja);
dit enkel om te kijken of het probleem SaxoInvestor-specifiek was (Neen)
Bij inschrijving op Saxo ook SaxoTrader Go bekeken, maar het gaf me wat mindere indruk: overdaad aan cijfertjes op 1 scherm,
leek me gebouwd aan te zetten om te traden.
Ik zie nu wel dat je vrij snel kan schakelen tussen orderboeken: met een favorietenlijst linksboven,
kan je door op elke lijn te klikken het orderboek van dat aandeel rechtsboven bekijken
da's zeker handiger dan SaxoInvestor.
Bij Degiro deed ik dat met meerdere tabs: vanuit lijst met favorieten rechtsklikken en "open in new tab"; meer dan voldoende voor mij. Meerdere tabs nog voor andere zaken handig.
Moet mijn mening over SaxoTrader Go misschien herbekijken.
Maar als die favorietenlijst verkeerde biet/laatkoers bevat, ben je nog altijd blind aan het varen en moet je lukraak wat rondklikken...
Ga het morgen tijdens beursopening eens beter bekijken.
ik kan hier geen DM sturen