📈 Welkom op Beursforum.be, registreer
in 1 minuut, advertentievrij, beurs-chat, deel uw kennis, vragen en nieuws 📈

Vragen en ervaringen over Bolero

Vragen en ervaringen over banken / brokers, zoals klachten en tarieven
Plaats reactie
charel01
Heeft bedankt: 2925 maal
Is bedankt: 1792 maal

Vragen en ervaringen over Bolero

Bericht door charel01 »

Belangrijke update dit weekend:
Beste klant,

De veiligheid en kwaliteit van het Bolero-platform zijn van cruciaal belang, niet alleen voor u, maar ook voor ons. Achter de schermen blijven we hier dan ook voortdurend verder in investeren. Zo blijft het Bolero-platform performant om de vele nieuwe beleggers te kunnen verwelkomen en uw vertrouwen dag na dag te blijven verdienen.

Om de veiligheid en kwaliteit nog verder te verhogen, wordt er komend weekend een belangrijke technische upgrade doorgevoerd aan de infrastructuur achter het Bolero-platform en de Bolero-apps.

Het Bolero-platform en de Bolero-apps zullen daardoor van zaterdag 27 november 8 uur tot zondag 28 november 8 uur niet beschikbaar zijn. Na de upgrade zal u ook uw Bolero-app verplicht naar de nieuwste versie moeten updaten. Als u automatische updates voor de apps op uw smartphone/tablet toestaat, hoeft u zelf geen actie te ondernemen.

Uiteraard hebben we deze belangrijke ingreep maandenlang en grondig voorbereid aangezien het om een complexe operatie gaat door de connecties met de verschillende dataleveranciers. Als er last minute nog iets verandert, dan houden we u uiteraard op de hoogte.

Als u maandag een technisch probleem zou ondervinden, neem dan contact op met de Bolero Orderdesk op 02 303 33 00. We staan elke beursdag voor u klaar van 8 tot 22 uur.

Met vriendelijke groeten,

Werner Eetezonne
CEO Bolero
LukakuFan
Heeft bedankt: 66 maal
Is bedankt: 153 maal

Re: Vragen en ervaringen over Bolero

Bericht door LukakuFan »

Hier kan ik niet inloggen bij Bolero, nog iemand last van?
Port: Ageas - Bitcoin - Euronav - IWDA - KBC Ancora - Olie turbo - Shell - Tubize - Umicore - Valero Energy - Vopak
charel01

Bericht door charel01 »

LukakuFan schreef: 24 jan 2022 16:40 Hier kan ik niet inloggen bij Bolero, nog iemand last van?
Heel onstabiel bij mij vanaf 16.00 Hr.
Geen correcte koersen e.d. Server blijkbaar overbelast.
LukakuFan
Heeft bedankt: 66 maal
Is bedankt: 153 maal

Bericht door LukakuFan »

Ik had na een aantal pogingen niet opnieuw geprobeerd, later in de avond nog wel gelukt met aanmelden. Waarschijnlijk zal het door de onrust op de beurs en daardoor meer activiteit van beleggers zijn gekomen :?
Port: Ageas - Bitcoin - Euronav - IWDA - KBC Ancora - Olie turbo - Shell - Tubize - Umicore - Valero Energy - Vopak
charel01

Re: Vragen en ervaringen over Saxo Bank / Binck

Bericht door charel01 »

Laatste dagen komt er in mijn port één of twee aandelen bij Bolero hun koers met 15 minuten vertraging door. Al mail gestuurd. Geen reactie. Aan mijn handelen zal het zeker niet liegen, dat doe ik genoeg.
charel01

Re: Vragen en ervaringen over Saxo Bank / Binck

Bericht door charel01 »

charel01 schreef: 20 mei 2022 09:31 Laatste dagen komt er in mijn port één of twee aandelen bij Bolero hun koers met 15 minuten vertraging door. Al mail gestuurd. Geen reactie. Aan mijn handelen zal het zeker niet liegen, dat doe ik genoeg.
Geachte heer,

Bedankt om het probleem te rapporteren en uiteraard onze excuses voor het ongemak.

De laatste tijd krijgen we nog meldingen van soortgelijke problemen, maar de problemen doen zich niet consequent voor.
Dat maakt het jammer genoeg niet makkelijk voor onze ICT-collega’s en dataprovider om de precieze oorzaak te achterhalen.

Onze IT-afdeling is er dus volop mee bezig om samen met onze dataprovider dit technisch probleem proberen op te lossen.

Hebt u nog verdere vragen? Kijk dan even in ons Bolero Helpcenter, Matti Helpcenter of contacteer ons op het nummer 02 303 33 00. U kunt ons elke beursdag bereiken van 8 tot 22 uur.

Met vriendelijke groeten,
charel01

Bericht door charel01 »

Gisteren nog eens een mail gestuurd wanneer ze eindelijk hun vodden in orde gaan krijgen. :roll:
Ze zijn er mee bezig. :?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan het forum

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen bijlages zien, eigen onderwerpen starten en abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in