✅ Word lid van het beste beursforum van de Benelux!
Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.
Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.
Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.
Transactiekosten hebben veel invloed op het rendement
-
- Verkenner
- Heeft bedankt: 10 maal
Transactiekosten hebben veel invloed op het rendement
In de laatste beursforum bericht schrijf men over de transactiekosten hebben veel invoeld op het rendement mn vraag is bij welke broker je deze kan minimalizeren. Na het invullen van een vragenlijst bij brokersanalyst.com kom ik uit bij mexem nu zit ik bij Lynx en Bolero.
Graag jullie ervaring met mexem
Graag jullie ervaring met mexem
- Beheerder
- Beheerdersteam
- Heeft bedankt: 2272 maal
- Is bedankt: 4520 maal
Re: Transactiekosten hebben veel invloed op het rendement
Waarschijnlijk doelt u op dit artikel:
https://www.beursforum.be/beleggen/tran ... rendement/
Soms kan goedkoop ook duurkoop zijn of achterhaald worden. De Giro lijkt of leek goedkoop maar hebben ook verborgen kosten. Deze 'nep' broker heeft aantoonbaar ook vaak onjuiste of achterhaalde koersinformatie, onjuiste orderboeken, etc.
Inmiddels ben ik overgestapt van DEGIRO naar Saxo en de hele beleving is een wereld van verschil. Plus in mijn geval zijn de meeste transacties niet meer voor €4,90 per transactie maar €2,00 per transactie. Met weinig transacties maakt dat weinig uit maar vorig jaar had ik er een paar duizend euro mee kunnen besparen.
Over Mexem kunt u hier vragen stellen.
Dit onderwerp lijkt meer algemeen te zijn maar uiteindelijk eindigt het openingsbericht met een vraag over Mexem.
https://www.beursforum.be/beleggen/tran ... rendement/
Soms kan goedkoop ook duurkoop zijn of achterhaald worden. De Giro lijkt of leek goedkoop maar hebben ook verborgen kosten. Deze 'nep' broker heeft aantoonbaar ook vaak onjuiste of achterhaalde koersinformatie, onjuiste orderboeken, etc.
Inmiddels ben ik overgestapt van DEGIRO naar Saxo en de hele beleving is een wereld van verschil. Plus in mijn geval zijn de meeste transacties niet meer voor €4,90 per transactie maar €2,00 per transactie. Met weinig transacties maakt dat weinig uit maar vorig jaar had ik er een paar duizend euro mee kunnen besparen.
Over Mexem kunt u hier vragen stellen.
Dit onderwerp lijkt meer algemeen te zijn maar uiteindelijk eindigt het openingsbericht met een vraag over Mexem.
"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Beleggen in pennystocks (risicovol)
- Ga naar laatste bericht Envipco (ENVI)
- Ga naar laatste bericht Nationale Bank van België (BNB)
- Ga naar laatste bericht Cofinimmo (COFB)
- Ga naar laatste bericht Biotalys (BTLS)
- Ga naar laatste bericht Galapagos (GLPG)
- Ga naar laatste bericht Worldline (WLN)
- Ga naar laatste bericht Solvay (SOLB)
- Ga naar laatste bericht UCB (UCB)
- Ga naar laatste bericht Argenx (ARGX)