Word lid van het beste beursforum van de Benelux!

Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.

Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.

Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.

Beleggen in pennystocks (risicovol)

Algemene en actuele financiële onderwerpen
Poolvos
Verkenner
Verkenner
Heeft bedankt: 11 maal
Is bedankt: 19 maal

Re: Beleggen in pennystocks (risicovol)

Bericht door Poolvos »

Ik heb ook de kans gegrepen bij Geneuro en onder €0,13 kunnen kopen, Veom kocht ik vanochtend onder €0,25 en Medesis en Kerlink heb ik al. Biosenic laat ik aan mij voorbij gaan, op het onderwerp over Biosenic gaf al iemand aan dat er miljoenen ineens werden gedumpt ik moet er niet aan denken om te kopen en het gebeurt nog eens en dat de koers in één ruk halveert.
Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 99 maal
Is bedankt: 301 maal

Bericht door Jimmy »

Cibox gaat er ook slechter uitzien, gelukkig dat ik die heb geruild voor pennystocks met meer potentieel.

Geneuro krijgt inmiddels al bied boven de laagste koers van de ochtend, dat was een vreemde paniekverkoop maar wel bedankt :)
Succesvol in traden met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.

Grootste posities (groot naar klein): Ama Corporation, Sirius Media, E-Pango en Sequana
Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

Bij Medesis staan er nu al meer aandelen in de eerste 5 lagen van de bied dan de eerste 10 lagen in de laat, blijft een mooie aandeel om te traden.

Veom blijf ik geduldig hopen op nog wat aandelen want ik sta in de bied, dit heeft mij de afgelopen weken heel wat opgebracht.
Succesvol in traden met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.

Grootste posities (groot naar klein): Ama Corporation, Sirius Media, E-Pango en Sequana
Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

Inmiddels Cibox al bijna 10% lager dan het moment dat ik gisteren hier deelde dat ik verkocht. Op tijd verlies nemen is ook belangrijk om erger te voorkomen en dan nog in de tussentijd al wat kunnen verdienen aan Theraclion (zou ik boven 20ct voorlopig niet meer kopen), Medesis Pharma, Kerlink en sta ik met Veom al een beetje in de plus.

Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

Veom nog wat binnen :up:

Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

Hopium heeft er zin in sinds het nieuws van gisteren +19%:

HOPIUM: HOPIUM: Zeer brede steun van crediteuren en aandeelhouders - 11 klassen van getroffen partijen van de 13 zijn vóór het herstelplan
informatie verstrekt doorActusnieuws • 18-02-2025 om 18:00 uur
Persbericht

Saint-Bonnet-de-Mure, 18 februari 2025 – 18.00 uur

HOPIUM

Zeer brede steun van Hopium-crediteuren en aandeelhouders

11 van de 13 klassen van getroffen partijen stemden vóór het herstelplan

Saint-Bonnet-de-Mure, 18 februari 2025 om 18.00 uur – HOPIUM (FR0014000U63 – ALHPI), het cleantechbedrijf dat het zwaar transport wil decarboniseren, kondigt aan dat het massale steun heeft gekregen van zijn schuldeisers en aandeelhouders met betrekking tot zijn herstelplan dat op 17 januari 2025 werd voorgesteld [1].

De stemmingen van schuldeisers en aandeelhouders, verdeeld over 13 klassen van betrokkenen, vonden plaats van 3 tot en met 17 februari. De uitslag van de stemming onderstreept de sterke mobilisatie van de schuldeisers en aandeelhouders van Hopium. Vrijwel allen stemden vóór het plan, met name de prioritaire klassen bestaande uit de publieke schuldeisers van het bedrijf. Alleen klasse nr. 7, betreffende financiële schulden, en klasse nr. 12, betreffende bijbehorende lopende rekeningen, stemden niet voor het plan.

Dit opmerkelijke resultaat toont de kwaliteit van het door Hopium voorgestelde herstelplan aan en de bereidheid van alle schuldeisers en aandeelhouders om het bedrijf te steunen in zijn toekomstige ontwikkelingen.

Stéphane Rabatel, CEO van Hopium, zei: " Deze aanzienlijke steun van onze schuldeisers en aandeelhouders is een sterk signaal voor de toekomst van Hopium. Het toont het vertrouwen in onze visie en ons vermogen om dit project met ambitie en verantwoordelijkheid te leiden. We hebben een essentiële mijlpaal bereikt, maar de reis gaat door, met veel uitdagingen die moeten worden overwonnen. Dankzij deze uitzonderlijke mobilisatie naderen we de volgende fase met vastberadenheid en toewijding, ervan overtuigd dat innovatie en doorzettingsvermogen ons in staat zullen stellen om een ​​belangrijke speler te worden in waterstofmobiliteit voor zwaar transport. Ik wil al onze schuldeisers en aandeelhouders oprecht bedanken voor hun vertrouwen, evenals iedereen die ons steunt in dit avontuur en zal blijven werken om deze collectieve ambitie te verwezenlijken ."

Op basis van dit zeer bemoedigende resultaat zal Hopium zijn herstelplan aan het Tribunaal voor economische activiteiten van Parijs presenteren tijdens een hoorzitting die gepland staat voor 27 februari 2025. Hopium zal de beslissing van het Tribunaal bekendmaken zodra de beraadslagingen hebben plaatsgevonden, wat doorgaans binnen vijftien dagen na de hoorzitting gebeurt.

Over Hopium:

Hopium is een leverancier van complete elektrische aandrijflijnoplossingen op basis van waterstofbrandstofcellen voor zwaar transport. Hopium streeft ernaar de sector te transformeren door begin 2025 een reeks modulaire oplossingen met een vermogen van 100 kW tot 400 kW op de markt te brengen, gericht op de zoektocht naar een koolstofarm en efficiënt alternatief voor zwaar transport.

Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

Kerlink inmiddels +9%.

Broke Accountant
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 33 maal
Is bedankt: 112 maal

Bericht door Broke Accountant »

Vandaag Celyad onderuit gegaan na de spectaculaire stijging van gisteren -38%.
Tijdig mijn winst genomen deze middag.
Ga op een gegeven moment toch terug inkopen want het onderzoeksresultaat was niet slecht.
Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

Jammer van Celyad maar dat was ook een reden dat ik niet meer wilde kopen na een XX% stijging.

Veom gaat volgens mijn gewenste aanpak net als vorige week, bij lagere koersen opkopen en daarmee zie je ook dat de laatzijde afneemt. Verder lijkt Hopium een mooie opening te krijgen al zou ik daar maar een beperkt bedrag insteken.

Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

Nieuws bij Sirius Media / Madvertise:

SIRIUS maakt bekend dat het een strategisch partnerschap heeft gesloten met Starlings Interactive, een bedrijf dat zich toelegt op audiovisuele productie en toegang heeft tot innovatieve technologie voor het maken van interactieve films.

Deze strategische samenwerking heeft als doel om gezamenlijk interactieve films te ontwikkelen en zo unieke interactieve ervaringen te bieden in Noord-Amerika en Europa. Starlings Interactive

is een internationale samenwerking en een exclusieve overeenkomst met Paramount

. Het bedrijf is gevestigd in de Verenigde Staten en Canada en maakt gebruik van een innovatieve technologie, CtrlMovie, waarmee de kijker een meeslepende ervaring kan beleven door verschillende scenario-opties aan te bieden.

Zo biedt dezelfde film meerdere mogelijke eindes, afhankelijk van de keuzes die de kijker maakt.

Starlings Interactive, dat verschillende interactieve films ontwikkelt, heeft een overeenkomst gesloten met een van de grootste bioscoopnetwerken in de Verenigde Staten om de distributie van zijn films in meer dan 1.000 bioscopen te garanderen.

Deze technologie is ook compatibel met digitale platforms (Apple TV, Netflix, etc.). Deze samenwerking biedt Sirius Media de mogelijkheid om geavanceerde technologie te integreren in haar toekomstige producties en tegelijkertijd te profiteren van het internationale bereik van Starlings Interactive.

Sirius Media en Starlings Interactive streven ernaar om interactieve ervaringen te personaliseren op basis van de voorkeuren van de kijker. Dankzij deze technologieën is het mogelijk om de keuzes van gebruikers in real time te analyseren, verhalen dynamisch aan te passen en steeds meeslependere en boeiendere content te bieden. Deze aanpak versterkt bovendien het vermogen om trends te identificeren en te anticiperen op de verwachtingen van het publiek, wat de weg vrijmaakt voor intelligente, gebruikersgerichte producties.

Een succesvol experiment met de film "Late Shift"

De eerste interactieve film "Late Shift", die gebruikmaakte van de CtrlMovie-technologie van Kino Interactive, was bij de lancering zeer populair. De door critici populaire film heeft opmerkelijke resultaten behaald in tests, met een betrokkenheidspercentage van meer dan 85% en een aanzienlijke toename in de tijd die op het platform wordt doorgebracht (de film wordt gemiddeld 3,4 keer opnieuw bekeken).

Het publiek waardeerde vooral de interactiviteit en de vloeiende keuzemogelijkheden, wat een keerpunt vormde in de meeslepende filmervaring.

Dit nieuwe marktsegment, gericht op interactieve content op het kruispunt van film en videogames, genereert elk meer dan 100 miljard dollar per jaar en wordt aangestuurd door de groeiende vraag van consumenten naar meeslepende en gepersonaliseerde ervaringen.

Een eerste samenwerking gepland met "Flagg House"

Als onderdeel van de alliantie zullen Sirius Media en Starlings Interactive samenwerken aan de ontwikkeling van het angstaanjagende interactieve project 'Flagg House'. Dit project vertelt het verhaal van twee tweelingzussen die vastzitten in een spookhuis waaruit slechts één van hen kan ontsnappen.

De ene zus belandt in een tijdlus en vecht een nacht lang voor haar leven in het huis, terwijl de andere negen jaar lang probeert uit te vinden hoe ze haar zus kan redden uit het spookhuis.

Paul Amsellem, voorzitter en CEO van Sirius Media, zei: "Dit strategische partnerschap met Starlings Interactive weerspiegelt onze toewijding om innovatieve content te leveren aan ons publiek en zal naar verwachting onze internationale aanwezigheid versterken. Dit baanbrekende aanbod vertegenwoordigt een grote stap voorwaarts in de filmindustrie die voldoet aan de groeiende verwachtingen van kijkers, met name jongere doelgroepen, voor boeiende en participatieve content. Zo kunnen we onze productiesterktes combineren met de creativiteit en kwaliteit van de distributie van Starlings."

Plaats reactie
HTML Button Generator