Word lid van het beste beursforum van de Benelux!

Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.

Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.

Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.

Vragen en ervaringen over DEGIRO

Vragen en ervaringen over beleggen bij brokers en banken zoals: Degiro, KBC, LYNX, Mexem, Keytrade, Bolero, Saxo, MeDirect, Deutsche Bank en BUX.
neku
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 6914 maal
Is bedankt: 1337 maal

Re: Vragen en ervaringen over DEGIRO

Bericht door neku »

Beheerder schreef: 01 jan 2025 20:09
neku schreef: 01 jan 2025 20:04
Beheerder schreef: 01 jan 2025 19:39 @neku en klok en klepel, 2025 zal niet anders zijn :wave:

DEGIRO zou volgens u ook een rondom de kerk broker zijn, inmiddels voorbij de 3 miljoen klanten in Europa :up:
Het waren uw woorden dat zoiets alleen bij louche crypto brokers gebeurt ;)
Waarom zou ik zeggen dat alleen louche cryptobrokers last hebben van storingen? Ik ga er vanuit dat geen enkele broker vrij is van storingen maar bij DEGIRO is het meerdere keren per maand waarvan ik een deel waarschijnlijk nog niet eens opmerk.
Dat werd in het verleden een aantal keer in de chat gezet door u. Laten we akkoord gaan dat het bij alle brokers kan gebeuren :up:
The aim of education Is the knowledge, not of facts, but of values
Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 2160 maal
Is bedankt: 4181 maal

Bericht door Beheerder »

Nee dat heb ik nooit gezegd of beweerd, waarom zouden alleen (louche) cryptobrokers storingen hebben :roll: Ik moet wel zeggen wat ik zoal bij DE heb meegemaakt dan kan ik me inbeelden hoe dergelijke brokers zijn.

"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

Van de week zag ik een commentaar van een belegger dat hij bij DEGIRO wel de opbouwfase kon realiseren maar dat deze broker geen uitkeringsfase kan faciliteren. Opvallend want zij promoten (in Nederland) het beleggen voor je pensioen maar eenmaal met pensioen moet je met het kapitaal een andere oplossing vinden.

Rudi
Ervaren poster
Ervaren poster
Heeft bedankt: 161 maal
Is bedankt: 390 maal

Bericht door Rudi »

Ik kan niet inloggen op de website van de Giro, zijn er nog meer met dit probleem?
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

Ja er zijn/waren storingen: https://allestoringen.nl/storing/de-giro/ Als belegger heeft het mij niet alleen rust gegeven om weg te gaan bij de Giro maar voor het merendeel van mijn orders ben ik ook nog voordeliger uit bij een andere broker.

Plaats reactie
HTML Button Generator