Word lid van het beste beursforum van de Benelux!

Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.

Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.

Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.

Updates en gewenste aanpassingen/toevoegingen

ZyppBe
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 1608 maal
Is bedankt: 1862 maal

Re: Updates en gewenste aanpassingen/toevoegingen

Bericht door ZyppBe »

Ik zie een paarse E langs de ticker van de BEL20, in Tradingview staat dat voor End of day data. De slotkoers van gisteren dus.

Misschien eens een andere ticker proberen:

BXF (Euronext) / BXF1! / BXF2!

Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 2098 maal
Is bedankt: 4006 maal

Bericht door Beheerder »

@ZyppBe het viel me wel eens op dat die niet juist was maar ik wist niet dat er ook andere tickers beschikbaar zijn, die ga ik uitproberen.
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

@Bjorn, @Sons123, @Tenko, @azeno, @alexander en @Largo hebben nu ook een blauw account en hebben naast meer functies ook geen advertenties meer op het forum.
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

ZyppBe schreef: 22 nov 2024 09:09 Ik zie een paarse E langs de ticker van de BEL20, in Tradingview staat dat voor End of day data. De slotkoers van gisteren dus.

Misschien eens een andere ticker proberen:

BXF (Euronext) / BXF1! / BXF2!
Helaas lijkt dit niet te werken want de BXF1! en BXF2! quotes geven dan de melding dat inloggen verplicht is en ik vermoed dat dit aan een abonnement gekoppeld is.

Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

@mver, @Y2I en @cherami zijn nu ook blauw dankzij hun bijdragen en waarderingen die zij hebben gekregen.
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

De criteria voor de blauwe accounts worden in de komende maanden verhoogd, dit was vanaf 50 geplaatste berichten en/of waarderingen. Dit gaat stapsgewijs per maand met 10 omhoog tot 100 geplaatste berichten en/of waarderingen. Berichten plaatsen met onzin om aan de criteria te voldoen zal averechts werken, een enkeling probeerde dit al in het verleden ;)

De volgende forumleden zijn inmiddels de 60 berichten/waarderingen gepasseerd en zijn dus naar blauw omgezet: @Broke Accountant, @Poseidon, @clubtratech en @rakketje.

De criteria worden vanaf:

1 februari: 60
1 maart: 70
1 april: 80
1 mei: 90
1 juni: 100
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

Er zijn de laatste dagen weer tientallen accounts verwijderd die sinds hun aanmelding nog geen bericht hadden gedeeld en minimaal al 3 maanden een account hadden.

Wie nog (creatieve) ideeën heeft om het actief deelnemen op het forum te bevorderen kan hier reageren of een privébericht sturen.

Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

Zojuist is een nieuwe functie toegevoegd aan het forum, dit is het delen en tegelijk ook weergeven van pdf's op het forum. Het was niet het oorspronkelijke verzoek om pdf's op het forum te kunnen uploaden maar dan is de uitdaging dat dit uiteindelijk veel schijfruimte gaat vragen.

Let op, misbruik van deze functie kan ervoor zorgen dat functies van het specifieke account worden ontnomen.

Invoegen kan nu met het pdf-knopje en tussen de ingevoerde 'tags' kan de url van de locatie van de pdf worden gedeeld.

Edit: de pdf lijkt niet iedere keer vertoond te worden dus ik zoek nog naar een oplossing hiervoor.

Morse82
Vooral een lezer
Heeft bedankt: 119 maal
Is bedankt: 1 maal

Bericht door Morse82 »

Ter bevestiging... Ik kan uw lege pdf lezen/zien. :up:
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

@sharky is omgezet naar een blauw account, het aantal geplaatste berichten en waarderingen zijn al ruimschoots voorbij de criteria :up:
Plaats reactie
HTML Button Generator