✅ Word lid van het beste beursforum van de Benelux!
Minder advertenties met een account (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen om op de hoogte te blijven van laatste berichten, toegang tot de chatbox en net als vele andere beleggers vragen stellen en kennis delen.
Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.
Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.
Vragen en ervaringen over DEGIRO
- quince
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 1014 maal
- Is bedankt: 1595 maal
Re: Vragen en ervaringen over DEGIRO
Sommige orders gaan misschien via Equiduct.
https://www.equiduct.com/market-activity/market-viewer → klik op ACCESS MARKET VIEWER
https://marketviewer.equiduct.com/ (werkt zonder registratie)
.
https://www.equiduct.com/market-activity/market-viewer → klik op ACCESS MARKET VIEWER
https://marketviewer.equiduct.com/ (werkt zonder registratie)
.
U kunt zich hier registreren en daarna de bijlage zien.
Z28.310
-
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 62 maal
- Is bedankt: 223 maal
Bedankt @quince maar dat is het niet en punt is voor mij dat ik een orderboek van Euronext te zien krijg bij de Giro maar handel tegen orders die ik niet kan zien van die alternatieve beurs. Ik heb contact gezocht met enkele klachteninstellingen want de Giro doet alsof het allemaal normaal is. Reactie van één van deze instellingen was dat zij direct dachten aan deze zaak:
VEB stelt DeGiro vragen over mogelijke misleiding beleggers
Datum 02 augustus 2023
In een beroepszaak bij het Kifid is DeGiro veroordeeld tot een schadevergoeding van 31.500 euro. De broker heeft orders niet uitgevoerd op de wijze die was overeengekomen (via een smart order router in plaats van direct to market). Bovendien heeft de financiële dienstverlener onjuiste informatie gegeven en klanten willen misleiden. De VEB heeft DeGiro om opheldering gevraagd.
https://www.veb.net/artikel/09194/veb-s ... -beleggers
VEB stelt DeGiro vragen over mogelijke misleiding beleggers
Datum 02 augustus 2023
In een beroepszaak bij het Kifid is DeGiro veroordeeld tot een schadevergoeding van 31.500 euro. De broker heeft orders niet uitgevoerd op de wijze die was overeengekomen (via een smart order router in plaats van direct to market). Bovendien heeft de financiële dienstverlener onjuiste informatie gegeven en klanten willen misleiden. De VEB heeft DeGiro om opheldering gevraagd.
https://www.veb.net/artikel/09194/veb-s ... -beleggers
Succesvol in traden met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.
Grootste posities: Biosenic, E-Pango, Celyad en Aton (Hybrigenics)
Grootste posities: Biosenic, E-Pango, Celyad en Aton (Hybrigenics)
àlle brokers misleiden en bedriegen
en volg vooral hun adviezen niet, of je bent ***!
en volg vooral hun adviezen niet, of je bent ***!
- Beheerder
- Beheerdersteam
- Heeft bedankt: 2024 maal
- Is bedankt: 3850 maal
Alle turbo's waren vrijwel direct na 8:00 verhandelbaar maar mijn turbo long op Tesla niet. Dat kan nog liggen aan de uitgever maar om 8:05 kreeg ik van DEGIRO wel een bied en laat door, ca. +71% maar een order kon niet worden geplaatst. Nu per mail een order gestuurd, alweer een fout bij DEGIRO op een moment dat er toe kan doen in de zin van volatiliteit of extreme koersbewegingen.
- quince
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 1014 maal
- Is bedankt: 1595 maal
wtf
U kunt zich hier registreren en daarna de bijlage zien.
Z28.310
- Beheerder
- Beheerdersteam
Nog iets heel vervelends aan het platform van DEGIRO is dat je orders kunt plaatsen binnen een bepaalde range van de laatste koers van een aandeel.
Praktisch voorbeeld, op moment van schrijven noteert het aandeel GameStop op $27,50 maar je kunt niet een verkooporder instellen voor bijvoorbeeld $32,79 of hoger want dan ligt de order te ver van de laatste koers af. So what? Al plaats ik een verkooporder op $50 of $100 daar heeft mijn broker niks mee te maken tenzij zij wederom schimmige spelletjes spelen op de achtergrond.
Praktisch voorbeeld, op moment van schrijven noteert het aandeel GameStop op $27,50 maar je kunt niet een verkooporder instellen voor bijvoorbeeld $32,79 of hoger want dan ligt de order te ver van de laatste koers af. So what? Al plaats ik een verkooporder op $50 of $100 daar heeft mijn broker niks mee te maken tenzij zij wederom schimmige spelletjes spelen op de achtergrond.
- Beheerder
- Beheerdersteam
Dat zal ik morgen eens testen maar zover ik weet kan dat op de laagst mogelijke koers. Dat heb ik al eens een paar keer bij pennystocks gedaan Nadeel blijft dat die verkooporders vaak gelimiteerd zijn al is het niet consequent. Soms bij een aandeel van bv. €0,40 kon ik op €1,39 een order zetten maar dan bij GameStop niet hoger dan ca. 15% boven de laatste koers.
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Barco - BAR - BE0974362940
- Ga naar laatste bericht Hybrid Software Group - HYSG - GB00BYN5BY03
- Ga naar laatste bericht Sofina - SOF - BE0003717312
- Ga naar laatste bericht Ontex Group - ONTEX - BE0974276082
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht EVS Broadcast Equipment - EVS - BE0003820371
- Ga naar laatste bericht Frauduleuze meme-coins met een hoofdrol voor Trump
- Ga naar laatste bericht Pantheon Resources - PANR - GB00B125SX82
- Ga naar laatste bericht Fagron - FAGR - BE0003874915
- Ga naar laatste bericht Bpost - BPOST - BE0974268972