✅ Word lid van het actiefste beursforum voor de Belgische belegger!
Met een account op Beursforum.be ziet u minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), kunt u zich abonneren op uw favoriete onderwerpen en zo op de hoogte blijven van de laatste berichten, krijgt u toegang tot de chat en kunt u net als vele andere beleggers vragen stellen en uw kennis delen.
Wist u dat u zich binnen 1 minuut kunt aanmelden?
Updates en gewenste aanpassingen/toevoegingen
- DiepRood
- Beginnende poster
- Heeft bedankt: 8 maal
- Is bedankt: 33 maal
Re: Updates en gewenste aanpassingen/toevoegingen
De advertentie van Keytrade is al een verloren kost geweest; ik ben al klant.
Trouwens, niets persoonlijks tegen u Beheerder, ik vind dat u het goed doet met dit forum.
Behalve deze maatregel dan.
Trouwens, niets persoonlijks tegen u Beheerder, ik vind dat u het goed doet met dit forum.
Behalve deze maatregel dan.
- Wimpie85
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 1210 maal
- Is bedankt: 218 maal
Je moet ergens de grens trekken.
Vandaag 14 berichten op een totaal van 31 posts de afgelopen 2 jaar, wel opvallend hoe je nu ineens in actie schiet, dus blijkbaar heeft de maatregel toch ergens zijn effect.
- Beheerder
- Beheerdersteam
- Heeft bedankt: 1822 maal
- Is bedankt: 3382 maal
Ik begrijp @DiepRood ook dat de grens van 100 berichten misschien wat veel is. Wat @Wimpie85 aanhaalt klopt natuurlijk ook, sommigen plaatsen een paar (onzin) berichten, hebben daarna een forum zonder advertenties en plaatsen daarna niks meer. Als het om de inkomsten zou gaan dan was er een betaald systeem gebruikt maar ik hoop dat positieve en inhoudelijke bijdragen op hun beurt ook weer nieuwe positieve en inhoudelijke bijdragen als resultaat geven. Dit weekend zal de grens naar 50 berichten of 50 likes worden verlaagd.
- DiepRood
- Beginnende poster
- Heeft bedankt: 8 maal
- Is bedankt: 33 maal
U heeft gelijk, zowel over het feit dat er ergens een grens getrokken mag worden, als over het feit dat ik weinig post.
Betreffende het eerste is mijn punt gemaakt. De beheerder heeft hier zelfs al gevolg aan gegeven, waarvoor dank.
Betreffende het tweede punt kan ik voortaan mijn posts gerust opkrikken. Of dit nuttig is durf ik te betwijfelen.
Persoonlijk ben ik blij dat de dingen die nu gepost worden voor het merendeel wél zinvol zijn.
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 127 maal
- Is bedankt: 81 maal
Moet zeggen dat het wel waar is, sommigen posten nooit iets maar lezen wel alles goed mee en daar zijn ook mensen bij die hier beroepshalve volgen.
- Beheerder
- Beheerdersteam
Inmiddels nog een stapje verder om de drempel verder te verlagen om een compleet advertentievrij forum te hebben. Deze stap kan helaas alleen handmatig worden gecontroleerd maar komt er op neer dat wanneer iemand de grens van 50 geplaatste berichten en of waarderingen bereikt ook blauw wordt en dus geen advertenties meer ziet en ook het maximum aan toegekende functies ter beschikking krijgt.
Dus 'welkom' met een blauw kleurtje voor @All-in, @perplex, @Hagi, @Abramis, @skippy, @marcator, @aossa, @Pidb, @Freddy, @Traderbot, @tsuretie, @el_mettos en @Mitchell.
Dus 'welkom' met een blauw kleurtje voor @All-in, @perplex, @Hagi, @Abramis, @skippy, @marcator, @aossa, @Pidb, @Freddy, @Traderbot, @tsuretie, @el_mettos en @Mitchell.
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 127 maal
- Is bedankt: 81 maal
Ik vind een heel klein beetje reklame niet erg, waar moet men anders inkomen vergaren?? Is iets waar men ook rekening moet mee houden. We hebben hier wel een mooi forum en voor mij mag het nog lang blijven bestaan maar dan moet er een inkomen zijn.
-
- Beginnende poster
- Heeft bedankt: 32 maal
- Is bedankt: 27 maal
Merci en ik ben niet veel actief maar probeer toch zo nu en dan iets te delen dat ik tegen kom of als ik overweeg een aandeel te kopen. Wat @Fafi Fournic aangeeft is natuurlijk ook waar, een beetje inkomen moet er toch ook zijn.
- Beheerder
- Beheerdersteam
Dit is als test gedaan om te zien of een poll meer animo krijgt dan wanneer de poll moeilijker te vinden is. Met inmiddels meer dan 50 stemmen lijkt de test dus het gewenste effect te hebben. Morgen zal de poll niet meer boven de topics te zien zijn.
-
WORD GRATIS LID - abonneer op favoriete onderwerpen, gebruik de chatbox en meer
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Politiek (internationaal)
- Ga naar laatste bericht Cofinimmo - COFB - BE0003593044
- Ga naar laatste bericht Aedifica - AED - BE0003851681
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Mopkes
- Ga naar laatste bericht Beleggen in zilver
- Ga naar laatste bericht Beleggen in de wapenindustrie
- Ga naar laatste bericht Klimaatverandering & milieu en invloed op de beurs
- Ga naar laatste bericht Belastingen wereldwijd
- Ga naar laatste bericht Beleggen in voeding