✅ Geen reclame? Wel: extra functies zoals favoriete onderwerpen en chatbox volgen + bijlagen zien? ✅
Registreer binnen 1 minuut
Bitcoin - BTC - forum
- Expat
- Ervaren poster
- Heeft bedankt: 107 maal
- Is bedankt: 286 maal
Re: Bitcoin - BTC - forum
Uit een artikel van Beursduivel:
De ongezouten meningen van Charlie Munger
Door Belegger.nl op 17 februari 2023 13:00
Charlie Munger, 99 jaar oud en nog altijd de vicevoorzitter van Berkshire Hathaway - hij mag dan misschien wat in de schaduw staan van Warren Buffett, maar ook als hij spreekt luisteren de financiële markten ademloos mee.
Munger nam uitgebreid de tijd voor een interview op de jaarvergadering van The Daily Journal, waarvan hij tot vorig jaar voorzitter was. En hij vond gretig gehoor voor zijn ongezouten mening over de markten, de Fed, cryptovaluta’s en China.
Hebt u de tijd, ga er dan voor zitten om meer dan twee uur te luisteren naar deze ervaren belegger en onafscheidelijke zakenpartner van Warren Buffett. CNBC heeft het gesprek live uitgezonden.
Hieronder een paar pikante uitspraken van Munger.
‘Cryptobeleggers zijn idioten’
De rechterhand van Buffett is niet wars van stevige uitspraken. En hij houdt echt niet van crypto’s, dat is wel duidelijk. Onlangs riep hij de Amerikaanse regering op om in navolging van China alle cryptocurrencies te verbieden. Om er nu aan toe te voegen dat mensen die het daar niet mee eens zijn idioten zijn.
"Ik schaam me voor mijn land dat zoveel mensen in dit soort onzin geloven, en dat de regering het laat bestaan," zei Munger op het evenement. Bitcoin is volgens hem alleen nuttig voor ontvoerders en afpersers. Zijn advies aan Washington is om de communistische leider te bedanken voor zijn prachtige voorbeeld van ongewoon verstand en hem daarin te volgen. Crypto’s zijn namelijk waardeloos, dwaas, gek, en dat waren nog niet eens de sterkste woorden die de bijna honderdjarige belegger ervoor over had.
...
De ongezouten meningen van Charlie Munger
Door Belegger.nl op 17 februari 2023 13:00
Charlie Munger, 99 jaar oud en nog altijd de vicevoorzitter van Berkshire Hathaway - hij mag dan misschien wat in de schaduw staan van Warren Buffett, maar ook als hij spreekt luisteren de financiële markten ademloos mee.
Munger nam uitgebreid de tijd voor een interview op de jaarvergadering van The Daily Journal, waarvan hij tot vorig jaar voorzitter was. En hij vond gretig gehoor voor zijn ongezouten mening over de markten, de Fed, cryptovaluta’s en China.
Hebt u de tijd, ga er dan voor zitten om meer dan twee uur te luisteren naar deze ervaren belegger en onafscheidelijke zakenpartner van Warren Buffett. CNBC heeft het gesprek live uitgezonden.
Hieronder een paar pikante uitspraken van Munger.
‘Cryptobeleggers zijn idioten’
De rechterhand van Buffett is niet wars van stevige uitspraken. En hij houdt echt niet van crypto’s, dat is wel duidelijk. Onlangs riep hij de Amerikaanse regering op om in navolging van China alle cryptocurrencies te verbieden. Om er nu aan toe te voegen dat mensen die het daar niet mee eens zijn idioten zijn.
"Ik schaam me voor mijn land dat zoveel mensen in dit soort onzin geloven, en dat de regering het laat bestaan," zei Munger op het evenement. Bitcoin is volgens hem alleen nuttig voor ontvoerders en afpersers. Zijn advies aan Washington is om de communistische leider te bedanken voor zijn prachtige voorbeeld van ongewoon verstand en hem daarin te volgen. Crypto’s zijn namelijk waardeloos, dwaas, gek, en dat waren nog niet eens de sterkste woorden die de bijna honderdjarige belegger ervoor over had.
...
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 248 maal
- Is bedankt: 118 maal
Re: Bitcoin - BTC - forum
Hopla, zonet terug boven de 25,000$. Niet zolang geleden stonden we 16,000$. Ben er zelf in aan 27K, vorig jaar te snel aangekocht tijdens crash via ETF.
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Deutsche Bank AG - DBK - Isin: DE0005140008
- Ga naar laatste bericht Pharming Group - PHARM - NL0010391025
- Ga naar laatste bericht Sofina - SOF- BE0003717312
- Ga naar laatste bericht Tyson Foods, Inc. - TSN - Isin US9024941034
- Ga naar laatste bericht Beleggen in banken
- Ga naar laatste bericht Petroleo Brasileiro SA-Petrobras - PBR - Isin U...
- Ga naar laatste bericht De Europese Centrale Bank
- Ga naar laatste bericht Beleggen in Azië
- Ga naar laatste bericht Danone - BN - Isin: FR0000120644
- Ga naar laatste bericht Oxurion - OXUR - BE0003846632