✅ Geen reclame? Wel: extra functies zoals favoriete onderwerpen en chatbox volgen + bijlagen zien? ✅

Registreer binnen 1 minuut

Sorrento Therapeutics, Inc. - SRNE - US83587F2020

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500
Nico F.
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 75 maal
Is bedankt: 54 maal

Re: Sorrento Therapeutics, Inc. - SRNE - US83587F2020

Bericht door Nico F. »

Steven schreef: 06 feb 2023 11:05 Ik zie nu grote partijen aandelen Sorrento kopen maar nog niet echt veel bij Scilex of mis ik iets? Ik vind het moeilijk om in te schatten waar de squeeze het makkelijkste te krijgen is maar ik denk aan de volatiliteit te zien en het moeilijk voor elkaar krijgen van het dividend dat het Scilex zal zijn wat denken jullie?

We hopen er wel op, maar of die squeeze er komt?
Dan moet echt alles de goede kant op gaan.
Een mooie SP stijging zie ik eerder gebeuren.

Maar het is zoals ancaoli zegt. Als het gebeurd, zal het op SCLX zijn, lage float, veel druk om te kopen van de shorters.

En eigenlijk moet er ook een hype rondkomen in de media, boards ed, zodat veel beleggers die nu nog niet van scilex en/of sorrento hebben gehoord, mee op de trein springen. Dat laatste stuk is zeker nog niet waar.

Ik hoop deze week wat scilex te kunnen kopen als het nog wat stabiel blijft. zit vol ongeduld te wachten tot mijn bolero account aktief wordt gezet.

Maar voor de lange termijn, denk ik toch dat sorrento meer blockbuster mogelijkheden in het vuur heeft.
moneycat
Beginnende poster
Beginnende poster
Heeft bedankt: 30 maal
Is bedankt: 19 maal

Bericht door moneycat »

Ik zie dat in Amerika de éérste brokers E-trade en TD de dividendaandelen met het juist Cosupnummer en met de actuele waarde op de effectenrekening van hun klanten plaatsen. Hopelijk zet dit zich door en kan er juridisch niets tegen het "Plan Ji" ingebracht worden ! :clap:
ancaoli
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 248 maal
Is bedankt: 118 maal

Bericht door ancaoli »

Vandaag toch klein beetje bijgekocht aan 7,7. Het blijft een kleine positie.
Nico F.
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Nico F. »

vandaag op enkel seconden na een instapmoment op 7.5 gemist. Daarna wat achter de feiten aangelopen. Nu toch maar ingestapt op 8.1 $.

We zullen zien hoe het de komende weken evolueert.
Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 944 maal
Is bedankt: 1659 maal

Bericht door Beheerder »

Alles behalve saai, het ene moment denk je goed te zitten qua timing en het andere moment is het terug naar af. Even geduld en de winst is weer terug. Ik heb wel enkele verkooporders klaar staan voor mocht er een spike zijn. De broker hanteert lage kosten dus ik heb mijn portie in deeltjes te koop staan vanaf ca. $9.
moneycat
Beginnende poster
Beginnende poster

Bericht door moneycat »

Beheerder schreef: 07 feb 2023 19:24 Alles behalve saai, het ene moment denk je goed te zitten qua timing en het andere moment is het terug naar af. Even geduld en de winst is weer terug. Ik heb wel enkele verkooporders klaar staan voor mocht er een spike zijn. De broker hanteert lage kosten dus ik heb mijn portie in deeltjes te koop staan vanaf ca. $9.
Ik zit ook opnieuw op vinkenslag...je moet wat geluk hebben om ze aan je vooropgestelde Aprijs te pikken, maar nog meer geluk om ze aan je vooropgesteld Vprijs te slijten...Succes @ iedereen...behalve de (naked) schorters ! :up:
Nico F.
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Nico F. »

Beheerder schreef: 07 feb 2023 19:24 Alles behalve saai, het ene moment denk je goed te zitten qua timing en het andere moment is het terug naar af. Even geduld en de winst is weer terug. Ik heb wel enkele verkooporders klaar staan voor mocht er een spike zijn. De broker hanteert lage kosten dus ik heb mijn portie in deeltjes te koop staan vanaf ca. $9.
saaie aandelen zijn het idd niet :D .

Ik ga ervan uit dat ik niet voor 10 mei verkoop of het moet echt gek worden (squeeze), maar ik geloof er niet echt in. De theorie is er, maar die hedge funds ed, hebben ook wel wat truukjes in de mouw steken.

Maar moest het (hopelijk) gewoon een mooie stijging worden zal het wat afwegen worden. Vanaf 12 mei komen er 76 miljoen stuks vrij voor verkoop, daar moet je geen tekening bijmaken denk ik ;) .

Maar gloperba wordt in de 1ste helft van dit jaar op de amerikaanse markt effectief verdeeld en nieuws omtrent semdexa zal wss ook wel voor mei uitkomen. Dan zit er wel muziek in die SCLX aandelen, hopelijk luxeproblemen en niet weer een aandeel dat onderuit gaat :roll: .
Maar scilex heeft al producten op de markt, dus op korte termijn denk ik eerder aan scilex iets over te houden, ipv sorrento, wat mijn grootste positie is.
Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 944 maal
Is bedankt: 1659 maal

Bericht door Beheerder »

Eerste deeltje eruit met +23% :up:
moneycat
Beginnende poster
Beginnende poster

Bericht door moneycat »

Beheerder schreef: 07 feb 2023 20:45 Eerste deeltje eruit met +23% :up:
Proficiat ! En...daar gaan we, jongens ! :clap:
Nico F.
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Nico F. »

Beheerder schreef: 07 feb 2023 19:24 De broker hanteert lage kosten dus ik heb mijn portie in deeltjes te koop staan vanaf ca. $9.
Je ben je eerste stukje al kwijt ;) :lol: .
Plaats reactie