✅ Geen reclame? Wel: extra functies zoals favoriete onderwerpen en chatbox volgen + bijlagen zien? ✅
Registreer binnen 1 minuut
ARK ETF
- Beheerder
- Beheerdersteam
- Heeft bedankt: 944 maal
- Is bedankt: 1659 maal
Re: ARK ETF
@ex-stoploss bizar en volgens mij verkocht ze dan nog eerder veel aandelen Twitter maar niet tegen de overnameprijs. Zou ze dit ook met haar eigen geld aandurven?
- Tdv
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 268 maal
- Is bedankt: 223 maal
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 176 maal
- Is bedankt: 243 maal
Ik weet niet of "haar eigen geld" daar een grote rol in speelt. Feit is dat het narratief, het verhaal achter de redenering van beleggen in disruptieve aandelen nog steeds ongeschonden is. Maar momenteel heeft ze de markt volledig tegen, de wind werkelijk op kop, renteverhogingen en een portefeuille van met schuld beladen, niet winstgevende aandelen en dit nadat er een periode geweest is van exact het tegenovergestelde (nul rente en QE). Dit ARKK-fonds is zeer volatiel, gedraagt zich in feite als een call-optie op de onderliggende waardes. Bizar inderdaad.
- neku
- Ervaren poster
- Heeft bedankt: 2125 maal
- Is bedankt: 364 maal
Ik zeg dat ook altijd, was ik maar tien jaar eerder geborenex-stoploss schreef: ↑22 nov 2022 17:46 Ik weet niet of "haar eigen geld" daar een grote rol in speelt. Feit is dat het narratief, het verhaal achter de redenering van beleggen in disruptieve aandelen nog steeds ongeschonden is. Maar momenteel heeft ze de markt volledig tegen, de wind werkelijk op kop, renteverhogingen en een portefeuille van met schuld beladen, niet winstgevende aandelen en dit nadat er een periode geweest is van exact het tegenovergestelde (nul rente en QE). Dit ARKK-fonds is zeer volatiel, gedraagt zich in feite als een call-optie op de onderliggende waardes. Bizar inderdaad.

Dat ze niet beseft dat hogere rentes slecht zijn voor haar "groei/disruptie" verhaal volg ik niet helemaal. Zij gokt letterlijk, zoals zovelen, op een FED pivot. Sommigen zeggen dat als men gelooft in God dat men ......is, wel Cathy geeft bijbelsessies

The aim of education Is the knowledge, not of facts, but of values
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 176 maal
- Is bedankt: 243 maal
Misschien beseft ze dat wél, maar om dan publiekelijk op haar site te gaan zeggen dat je al de ARKfondsen moet verkopen, dat is nog wat anders...
Toen de indexen op hun top stonden heb Ik geen telefoontje of Emailtje gekregen van mijn bankier/broker met het advies om alles te verkopen

- neku
- Ervaren poster
- Heeft bedankt: 2125 maal
- Is bedankt: 364 maal
Wel, een beetje nuance, ik zag letterlijk constant reclame over fondsen dus dat is voor mij altijd de alarmbel. Wie begin dit jaar obligaties kocht met hun defensief profielex-stoploss schreef: ↑24 nov 2022 23:45Misschien beseft ze dat wél, maar om dan publiekelijk op haar site te gaan zeggen dat je al de ARKfondsen moet verkopen, dat is nog wat anders...
Toen de indexen op hun top stonden heb Ik geen telefoontje of Emailtje gekregen van mijn bankier/broker met het advies om alles te verkopenGeen verschil met Cathie Wood dus...

The aim of education Is the knowledge, not of facts, but of values
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Tyson Foods, Inc. - TSN - Isin US9024941034
- Ga naar laatste bericht Beleggen in banken
- Ga naar laatste bericht Petroleo Brasileiro SA-Petrobras - PBR - Isin U...
- Ga naar laatste bericht De Europese Centrale Bank
- Ga naar laatste bericht Beleggen in Azië
- Ga naar laatste bericht Danone - BN - Isin: FR0000120644
- Ga naar laatste bericht Oxurion - OXUR - BE0003846632
- Ga naar laatste bericht Beleggen in steenkool
- Ga naar laatste bericht UBS Group AG - UBSG - Isin: CH0244767585
- Ga naar laatste bericht Beleggen in tijden van veel inflatie