📈 Welkom op Beursforum.be, registreer
in 1 minuut, advertentievrij, beurs-chat, deel uw kennis, vragen en nieuws 📈

Gewenste aanpassingen/toevoegingen

Beheerder
Site Admin
Heeft bedankt: 640 maal
Is bedankt: 956 maal

Re: Gewenste aanpassingen/toevoegingen

Bericht door Beheerder »

Met dank aan @hadox die mij wees op het niet aanwezig zijn van een favicon is deze inmiddels toegevoegd. Voor wie niet weet wat een favicon is, dit is de kleine afbeelding die bij bv. tabbladen naast de naam staat. Dit zorgt voor een snellere/betere herkenbaarheid bij meer openstaande tabbladen en heeft nog een aantal voordelen ;)
Beheerder
Site Admin

Bericht door Beheerder »

Een functie die in de basis van de software zit is de negeerfunctie door middel van iemands accountnaam aan te klikken en daarna op 'vijand' te klikken. Vijand is wat overdreven maar personen die u storen met berichten kunnen zo op negeren worden gezet. Een kleine moeite die veel ergernis kan voorkomen ;)
putbruy
Heeft bedankt: 17 maal
Is bedankt: 20 maal

Bericht door putbruy »

het finaal bannen van trollen is ook een kleine moeite om ergernissen te voorkomen
ik noteer dat u geen moeite hebt met trollen die het grootste misdadige regime van de 21ste eeuw met verve en leugens mogen verdedigen en daarom met liefde alle beleggers provoceren met allerhande doemberichten
ik noteer dat u geen moeite doet om trollen op het andere forum hier tot de orde te roepen, erger nog ik denk dat u dat bewust zo wil houden

Ik noteer dat u daarom zelf een zielig hypocriet figuurtje bent dat enkel interesse heeft in zijn eigen gulzigheid. Kus mijn kloten zielig manneke
Beheerder
Site Admin

Bericht door Beheerder »

Tot op heden heeft u geen enkel bericht gemeld en aangegeven waarom iets niet op het forum hoort of dat iets fake news zou zijn. Ondanks dat daar al regelmatig op was gewezen. Daarbij gebruikt een betreffend account met name filmpjes van YouTube, u denkt dat daar alles zomaar geplaatst mag worden? Iedereen mag zijn mening delen zolang het fatsoenlijk blijft.

De negeerfunctie kent u ook maar past u bewust niet toe.

Uw gedrag past prima bij het forum dat in een jaar tijd heel hard omlaag is gegaan met trollen, niet modereren, geruzie, gescheld, gewaardeerde personen belachelijk worden gemaakt, etc. Blijf aub daar want uw taalgebruik is alles behalve fatsoenlijk en past prima op sommige andere fora maar niet hier.
Expat
Heeft bedankt: 35 maal
Is bedankt: 43 maal

Bericht door Expat »

Ik ben al ongeveer twee maanden niet meer actief op het andere forum (als ik denk te weten waar het over gaat) en hier hoef ik in ieder geval niet de vijandlijst wekelijks uit te breiden. Trek het u niet teveel aan en een fijn weekeinde.
Huismus
Heeft bedankt: 226 maal
Is bedankt: 592 maal

Bericht door Huismus »

Werken de meldingen via mail nog? Ik krijg al een tijd niks in mijn mail terwijl ik meldingen heb ingeschakeld voor sommige onderwerpen.
Beheerder
Site Admin

Bericht door Beheerder »

@Huismus ik heb alleen notificaties op het forum aanstaan omdat ik anders overspoeld wordt met mails. Misschien dat iemand anders kan bevestigen of mails nog wel of niet binnenkomen?
Bel-Investor
Heeft bedankt: 114 maal
Is bedankt: 252 maal

Bericht door Bel-Investor »

Het lijkt alsof hier een bot actief is die op elk bericht een like geeft :oops:
Karl
Heeft bedankt: 218 maal
Is bedankt: 430 maal

Bericht door Karl »

Bel-Investor schreef: 03 aug 2022 14:12 Het lijkt alsof hier een bot actief is die op elk bericht een like geeft :oops:
Ik heb hetzelfde idee maar dan niet een bot :lol:
Bel-Investor
Heeft bedankt: 114 maal
Is bedankt: 252 maal

Bericht door Bel-Investor »

Dat van de bot was niet serieus maar iemand die zo nieuw is en bijna overal een like op geven viel mij op. Of hij of zij is hier content met wat er op het forum staat :up:
Plaats reactie