Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!

Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!

Updates en gewenste aanpassingen/toevoegingen

FarEnd
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 43 maal
Is bedankt: 135 maal

Re: Updates en gewenste aanpassingen/toevoegingen

Bericht door FarEnd »

Alain Vandam schreef: 17 okt 2025 14:39 Uw reclame beledigt me namelijk, door mij producten aan te bieden voor 'de 50 plusser'. Excuseer?

Om jou te helpen vinden waarom dit zo is:
https://myactivity.google.com/myactivity
https://myadcenter.google.com/home

Daar kan je bijvoorbeeld zien dat ze breder kijken als enkel deze website, op zich vrij interessant om te zien hoe dit werkt. Bij mij net iets minder want ik heb geen activity trace en vrij veel personalisatie van ads uitgezet. Ik ben een van die gasten die coherent ook steeds probeert om de cookies te weigeren (kost mij telkens een aantal clicks extra).
Alain Vandam
Beginnende poster
Beginnende poster
Heeft bedankt: 26 maal
Is bedankt: 21 maal

Bericht door Alain Vandam »

't was allemaal om te lachen, FarEnd. Ik weiger ook overal cookies, en krijg dus 'niet gepersonaliseerde reclame'.
Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 2510 maal
Is bedankt: 5258 maal

Bericht door Beheerder »

Ditmaal geen update met een account dat naar blauw is 'gepromoveerd' maar wel dat diverse accounts zijn verwijderd vanwege inactief zijn in de zin van in een half jaar sinds aanmelding nooit een bericht te hebben geplaatst. Actief deelnemen aan het forum zou het mooiste zijn maar alleen lezen helpt andere forumleden ook niet met het delen van kennis, vragen en informatie.

"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"
Plaats reactie
HTML Button Generator