Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!

Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!

Vragen en ervaringen over Saxo Bank / Binck

Vragen en ervaringen over beleggen bij brokers en banken zoals: Degiro, KBC, LYNX, Mexem, Keytrade, Bolero, Saxo, MeDirect, Deutsche Bank en BUX.
Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 156 maal
Is bedankt: 474 maal

Re: Vragen en ervaringen over Saxo Bank / Binck

Bericht door Jimmy »

Een minpunt voor Saxo al heb ik er wel geluk mee gehad.

Bij Acheter Louer stond ik eerder met een order lang in de wacht op 0,0006 maar waar anderen al delen konden verkopen kreeg ik ze niet verkocht terwijl ik eerder mijn doorlopende order had geplaatst. Achteraf een geluk dat ik enerzijds signalen zag dat de koers kon gaan stijgen en anderzijds ik het deel van mijn aandelen niet kreeg verkocht. Na een opleving verkocht ik ze met +200% dus daarmee geluk maar hoe Saxo met de orders omgaat is niet correct.

Bij Saxo had ik verhaal gehaald en dit was de reactie:
Hartelijk dank voor uw bericht en het onder de aandacht brengen van uw ervaring met de doorlopende verkooporder voor Acheter Louer. Wij begrijpen dat het een frustrerende situatie voor u is en willen u graag verder helpen.

Wij zijn momenteel bezig met een onderzoek om te bepalen of we de netting type naar FIFO (First In, First Out) kunnen veranderen. Dit zou betekenen dat orders in de volgorde van binnenkomst worden verwerkt, wat mogelijk uw situatie zou kunnen verbeteren.

Wij waarderen uw geduld en zullen u zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen van de uitkomst van ons onderzoek. Mocht u in de tussentijd verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
en vandaag:

Ik hoop dat dit bericht u in goede orde bereikt. Graag wil ik u informeren over de status van uw recente order. Volgens informatie van GST worden de orders voor Acheter Louer aandelen dagelijks opnieuw naar de beurs gestuurd. Dit verklaart waarom ze tot nu toe nog niet zijn uitgevoerd volgens de FIFO-methode voor uw account.

Ik zie dat ondertussen de order met succes zijn uitgevoerd.

Indien u verdere vragen heeft of aanvullende ondersteuning wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Dit is dus niet een first in first out methode want elke dag kun je weer achteraan de rij aansluiten. In dit geval een groot geluk en een meevaller van een paar duizend euro maar het is niet zoals het hoort.
Succesvol met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.

Grootste posities: E-Pango, UTI Group (FPG), Biosenic en Ama Corporation.
Poseidon
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 8 maal
Is bedankt: 94 maal

Re: Vragen en ervaringen over Saxo Bank / Binck

Bericht door Poseidon »

Ik kan dat bevestigen.

Ik had ook een langlopend order dat maar niet uitgevoerd raakte,
ook al moest het volgens mijn berekening al geruime tijd vooraan staan.
Maar ik werd dus eigenlijk elke dag opnieuw achteraan gezet.

In mijn geval was het op Euronext Brussel (gereguleerde markt, i.e. de "gewone" beurs)
Plaats reactie
HTML Button Generator