✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
KULR Technology (KULR)
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 227 maal
- Is bedankt: 133 maal
Re: KULR Technology (KULR)
Ik zie wel een toelpmst voor KULR maar men zal ook wat meeval moeten hebben dit bedrijf kijkt echt wel naar de toekomst.
- Schoppen Aas
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 97 maal
- Is bedankt: 207 maal
Ik kan er niet echt mijn vinger op leggen en ik denk dat veel beleggers nu wel wat kritischer gaan zijn in waar ze geld in gaan steken. Dit komt dan door de correctie dan wel crash van veel aandelen, of KULR dan nog de toppen uit het verleden gaat benaderen? Dan moeten de cijfers denk ik als fundament gaan dienen.
- Bubble Breaker
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 207 maal
- Is bedankt: 118 maal
"KULR Tech ontvangt subsidie van $ 6,7 mln. voor ruimtevaartbatterijen"
https://nl.investing.com/news/company-n ... 3CH-475250
https://nl.investing.com/news/company-n ... 3CH-475250
-
- Regelmatige poster
Het gaat over een technologie om de batterijen actief te houden tot een temp. van -60 graden celsius je kan je afvragen hoever dat bedrijf eigenlijk staat met zo een technologie dit is toch wel zeer indrukwekkend vind ik.
- Rufus
- Verkenner
- Heeft bedankt: 13 maal
- Is bedankt: 29 maal
KULR voerde op 23 juni een omgekeerde aandelensplitsing door van 1-op-8
Houston – 5 juli 2025
KULR Technology Group (NYSE American: KULR) had op 13 juni aangekondigd dat het op 23 juni 2025 een omgekeerde aandelensplitsing zou doorvoeren in een verhouding van 1-op-8. Die splitsing werd succesvol uitgevoerd, wat betekende dat elke acht bestaande gewone aandelen werden samengevoegd tot één nieuw aandeel.
De splitsing diende meerdere doelen:
- Het verhogen van de koers van het aandeel om te voldoen aan de minimumnoteringseisen van de NYSE American;
- Het verbeteren van de aantrekkingskracht voor institutionele beleggers;
- Het optimaliseren van de kapitaalstructuur.
Aandeelhouders ontvingen een contante vergoeding voor eventuele fracties van aandelen, aangezien er geen gedeeltelijke aandelen werden uitgegeven.
Deze strategische zet volgde kort op de opname van KULR in de Russell 3000 Index, wat het bedrijf extra zichtbaarheid en geloofwaardigheid bij investeerders gaf. De opname gold als bevestiging van KULR’s groeiambitie, ondanks de volatiliteit in de bredere markt.
Eerder dit jaar breidde KULR zijn positie verder uit door o.a.:
- De uitbouw van zijn ruimtevaartbatterijtechnologie, ondersteund door een subsidie van $6,7 miljoen;
- Een samenwerking met AstroForge;
- En het opnemen van bitcoinreserves in zijn balans.
Houston – 5 juli 2025
KULR Technology Group (NYSE American: KULR) had op 13 juni aangekondigd dat het op 23 juni 2025 een omgekeerde aandelensplitsing zou doorvoeren in een verhouding van 1-op-8. Die splitsing werd succesvol uitgevoerd, wat betekende dat elke acht bestaande gewone aandelen werden samengevoegd tot één nieuw aandeel.
De splitsing diende meerdere doelen:
- Het verhogen van de koers van het aandeel om te voldoen aan de minimumnoteringseisen van de NYSE American;
- Het verbeteren van de aantrekkingskracht voor institutionele beleggers;
- Het optimaliseren van de kapitaalstructuur.
Aandeelhouders ontvingen een contante vergoeding voor eventuele fracties van aandelen, aangezien er geen gedeeltelijke aandelen werden uitgegeven.
Deze strategische zet volgde kort op de opname van KULR in de Russell 3000 Index, wat het bedrijf extra zichtbaarheid en geloofwaardigheid bij investeerders gaf. De opname gold als bevestiging van KULR’s groeiambitie, ondanks de volatiliteit in de bredere markt.
Eerder dit jaar breidde KULR zijn positie verder uit door o.a.:
- De uitbouw van zijn ruimtevaartbatterijtechnologie, ondersteund door een subsidie van $6,7 miljoen;
- Een samenwerking met AstroForge;
- En het opnemen van bitcoinreserves in zijn balans.
-
- Regelmatige poster
Heb er gelukkig een deel van verkocht, maar hoe dan ook blijft het een bittere pil.
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 37 maal
- Is bedankt: 288 maal
Helaas is iets soms duidelijker voor een outsider dan voor iemand die er met z'n neus inzit.Umi schreef: ↑26 dec 2024 22:07 Noteert +-100x de omzet, Ebitda-marge van -50%
& daarenboven hanteert het de MSTR strategie?![]()
Is de waardering terecht? Hebben ze een technologie die niemand heeft & gaat de omzet naar >1B binnen enkele jaren? Moet wel met deze waardering?![]()
Omzet van 10M & toch voor 21M bitcoins kopen![]()
Excessen in de markt? Nee hoor, je begrijpt gewoon het businessmodel niet, Umi![]()
Verliezen is nooit leuk, maar deze was imo te vermijden.
Wie weet groeit er nog iets uit hun pipeline, maar dat is imo gokken op dit moment. & Als je al zo'n gok wil wagen kan je beter naar Galapagos kijken, die noteren tenminste aan 50% van de cashpositie + een pipeline. (in beide geen positie btw)
-
- Regelmatige poster
Men heeft inderdaad wel enkele technieken achter de hand, die mss. wel de kans hebben op een doorbraak, daar zit het hem volgens mij helemaal niet.
Voor mij is het niet goed om kapitalen van een bedrijf te steken in Bitcoin met de hoop dat dit een enorm rendement zou kunnen opbrengen. Op die manier zal het bedrijf dan ook nog reageren zoals op die Bitcoin koers.
Voor mij is het niet goed om kapitalen van een bedrijf te steken in Bitcoin met de hoop dat dit een enorm rendement zou kunnen opbrengen. Op die manier zal het bedrijf dan ook nog reageren zoals op die Bitcoin koers.
- ancaoli
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 1053 maal
- Is bedankt: 506 maal
Heb hiermee een snelle trade gedaan na recente afstraffing, dus na split. Nog te vroeg gekocht want zat op een bepaald moment op 20% verlies, maar uiteindelijk och nog verkocht met 7% winst.
Wat mij stoort is inderdaad die BTC strategie investering ( verlies aan focus) en omgekeerde aandelersplit; draait zelden goed uit .
Wat mij stoort is inderdaad die BTC strategie investering ( verlies aan focus) en omgekeerde aandelersplit; draait zelden goed uit .
-
- Regelmatige poster
Ben eigenlijk niet van plan aandelen nog bij te kopen, had er indertijd 3000 waarvan 1000 verkocht met veel winst, de overige 2000 zijn er nu nog 220 de ervaring die ik hiermee heb zijn inderdaad ook altijd negatief uitgedraaid.
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht MDxHealth (MDXH)
- Ga naar laatste bericht Proximus (PROX)
- Ga naar laatste bericht Wanneer komt er een crash of correctie op de be...
- Ga naar laatste bericht Meerwaardebelasting / solidariteitsbijdrage op ...
- Ga naar laatste bericht ASML HOLDING (ASML)
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Umicore (UMI)
- Ga naar laatste bericht Montea (MONT)
- Ga naar laatste bericht Opmerkelijk nieuws
- Ga naar laatste bericht Beleggen in pennystocks (risicovol)