✅ Word lid van het beste beursforum van de Benelux!
Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.
Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.
Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.
Implanet - ALIMP - FR0013470168
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 65 maal
- Is bedankt: 98 maal
Re: Implanet - ALIMP - FR0013470168
Belangrijkste gebeurtenissen in de eerste helft van 2024
✓ Succesvolle afronding van de kapitaalverhoging die op 4 januari 2024 werd aangekondigd, waarmee € 5,5 miljoen werd opgehaald door
de uitgifte van 83.924.897 nieuwe aandelen;
Weet je ook voor welke prijs??
Dat zijn nogal wat aandelen.
Uitstaande aandelen 31 miljoen als ik het goed lees en 83 miljoen erbij??
Als de prijs 0.05 cent is of lager dan is het oppassen.
kan nergens de prijs vinden//
groet.
✓ Succesvolle afronding van de kapitaalverhoging die op 4 januari 2024 werd aangekondigd, waarmee € 5,5 miljoen werd opgehaald door
de uitgifte van 83.924.897 nieuwe aandelen;
Weet je ook voor welke prijs??
Dat zijn nogal wat aandelen.
Uitstaande aandelen 31 miljoen als ik het goed lees en 83 miljoen erbij??
Als de prijs 0.05 cent is of lager dan is het oppassen.
kan nergens de prijs vinden//
groet.
-
- Regelmatige poster
5,5 miljoen ophalen en 83 miljoen aandelen ..
een rekensom en dan 6,6 cent??
Ik zou even goed opletten en even uitzoeken of dat waar is..
Dan is 10 cent toch wat hoog..
Groet.
een rekensom en dan 6,6 cent??
Ik zou even goed opletten en even uitzoeken of dat waar is..
Dan is 10 cent toch wat hoog..
Groet.
-
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 79 maal
- Is bedankt: 265 maal
Die transactie is al ruime tijd geleden afgerond en was volgens mij met hun Chinese partner. Diezelfde partner had zich gecommitteerd om (volgens mij ergens gelezen) tussen €0,06 en €0,07 aandelen in te kopen. Alleen is die koers al een tijd niet meer gezien. Positieve nieuws is dat er nog voor minimaal 12 maanden cash is en daar waren eerder nog zorgen over. De goedkeuring van de FDA zal volgens mij de komende kwartalen ook effect gaan hebben op de verkoopcijfers en dus de omzet.
Succesvol in traden met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.
Grootste posities (groot naar klein): Alchimie, Valerio Therapeutics, Cibox, Biosenic en Geneuro
Grootste posities (groot naar klein): Alchimie, Valerio Therapeutics, Cibox, Biosenic en Geneuro
-
- Regelmatige poster
TJA 0.06 EN 0.07 dan is het makkelijk om rustig de koers richting de 0.07 te drukken.Jimmy schreef: ↑10 jul 2024 13:11 Die transactie is al ruime tijd geleden afgerond en was volgens mij met hun Chinese partner. Diezelfde partner had zich gecommitteerd om (volgens mij ergens gelezen) tussen €0,06 en €0,07 aandelen in te kopen. Alleen is die koers al een tijd niet meer gezien. Positieve nieuws is dat er nog voor minimaal 12 maanden cash is en daar waren eerder nog zorgen over. De goedkeuring van de FDA zal volgens mij de komende kwartalen ook effect gaan hebben op de verkoopcijfers en dus de omzet.
winst is winst.
positief is ze kunnen ook pas beginnen met 15 cent en op goed nieuws en steeds wat aandelen eruit.
Ze kunnen naar de 0.07 en vandaar weer omhoog dan heeft een ieder een eerlijke kans dan een 20 miljoen aandelen rond de 0.07 verkopen en dan omhoog..
Altijd heel moeilijk in te schatten.
Ik hoop dan dat ze er 20 miljoen aandelen proberen tussen te vlechten.
Het is wel over veel aandelen de winst te verdelen..
Groet/
-
- Forumveteraan
@Arbor die logica is ver te zoeken ik zie geen reden dat ze hun geïnvesteerde kapitaal gaan drukken. Die transactie is al van begin dit jaar en sindsdien is de trend omhoog. Soms heel snel maar dan volgde er een stapje terug om later weer de trend te hervatten.
Bij Implanet dus bijgekocht dankzij verkopers aan de biedzijde. Op ca. 10ct staat nog een kleine kooporder en mocht het er doorheen zakken dan staat er lager nog een kooporder te wachten.
Voordeel van het volume van vandaag en de laatste dagen is dat er veel aandelen van eigenaar zijn gewisseld en ik verwacht hierdoor een nieuwe bodem rond de 10ct te krijgen.
Bij Implanet dus bijgekocht dankzij verkopers aan de biedzijde. Op ca. 10ct staat nog een kleine kooporder en mocht het er doorheen zakken dan staat er lager nog een kooporder te wachten.
Voordeel van het volume van vandaag en de laatste dagen is dat er veel aandelen van eigenaar zijn gewisseld en ik verwacht hierdoor een nieuwe bodem rond de 10ct te krijgen.
Succesvol in traden met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.
-
- Regelmatige poster
Je ziet het wel vaker.Jimmy schreef: ↑10 jul 2024 15:53 @Arbor die logica is ver te zoeken ik zie geen reden dat ze hun geïnvesteerde kapitaal gaan drukken. Die transactie is al van begin dit jaar en sindsdien is de trend omhoog. Soms heel snel maar dan volgde er een stapje terug om later weer de trend te hervatten.
Nieuwe aandelen erbij koers staat bv op 1.80.
Ze kunnen kopen 1.30 bij een aandelen emissie en Voilà de koers gaat richting de 1,30 en daarna weer omhoog.
van 0,10 naar 0.06 daar zitten heel wat procenten tussen.\
We wachten af wat er gaat gebeuren meestal na een emissie mogen ze pas na een aantal maanden verkopen.
We zien het wel wat er gaat gebeuren met 83 miljoen aandelen erbij is het een bodem van karton.
Hopen maar dat ze allemaal stevig vasthouden.
Groet.
-
- Forumveteraan
Bij BenevolentAI zaten jouw verwachtingen er ook naast. Wil niet alles zeggen maar ik weet meestal wel waar ik mee bezig ben.
Herstel met nog ca. 40 minuten te gaan. De laatzijde werd ook opvallend mager en dan kunnen kleine kooporders al effect hebben. Nu €0,1095 dus bijna 9% herstel vanaf het dieptepunt. Ook hier verwacht ik net als bij BenevolentAI dat geduld goed gaat uitpakken.
Herstel met nog ca. 40 minuten te gaan. De laatzijde werd ook opvallend mager en dan kunnen kleine kooporders al effect hebben. Nu €0,1095 dus bijna 9% herstel vanaf het dieptepunt. Ook hier verwacht ik net als bij BenevolentAI dat geduld goed gaat uitpakken.
-
- Regelmatige poster
Gaat niet om verwachtingen..Jimmy schreef: ↑10 jul 2024 16:57 Bij BenevolentAI zaten jouw verwachtingen er ook naast. Wil niet alles zeggen maar ik weet meestal wel waar ik mee bezig ben.
Ik wou je helpen door goed op te passen.
Het is meer een shuffle..
Niet kwaad bedoeld.
Zit je nog in Benevolent AI of is het alweer klaar met Benevolent AI.
Met zoveel aandelen kan het pump en dump zijn dus goed oppassen..
Groet.
-
- Forumveteraan
Met BenevolentAI ging het rap met meer dan 80% erbij t.o.v. mijn GAK en op €0,88 verkocht ik het meeste. Daar wacht ik weer op een gunstigere koers om terug te kopen.
Bij Implanet is er eigenlijk het beeld van de laatste week met een flink gat tussen bied en laat van meestal 8%. In de bied voldoende interesse en de laatzijde blijft mager. Ik verwacht op korte termijn nog steeds een verdere stijging maar ik blijf ook in de bied staan mocht er een dumpje op te vangen zijn.
Bij Implanet is er eigenlijk het beeld van de laatste week met een flink gat tussen bied en laat van meestal 8%. In de bied voldoende interesse en de laatzijde blijft mager. Ik verwacht op korte termijn nog steeds een verdere stijging maar ik blijf ook in de bied staan mocht er een dumpje op te vangen zijn.
-
- Forumveteraan
Vanochtend weer wat aandelen Implanet onder €0,10 gekocht. Veel kleine beetjes laag inkopen en dat is ook te zien aan de laatzijde die met de week minder wordt.
Bij BenevolentAI was er ook eerst geduldig inkopen waarna de klapper van ruim +80% kwam.
Bij BenevolentAI was er ook eerst geduldig inkopen waarna de klapper van ruim +80% kwam.
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Meerwaardebelasting / solidariteitsbijdrage op ...
- Ga naar laatste bericht Politiek (internationaal)
- Ga naar laatste bericht NEXTENSA (NEXTA)
- Ga naar laatste bericht Wereldhave Belgium (WEHB)
- Ga naar laatste bericht Trump Media & Technology Group (DJT)
- Ga naar laatste bericht Wat is uw jaarrendement / year to date (ytd)?
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Barco (BAR)
- Ga naar laatste bericht Theon International (THEON)
- Ga naar laatste bericht Montea (MONT)