Ik schreef (copy/paste):Leefloon schreef: ↑05 aug 2022 06:49Ik baseer mij op jouzelf. het laatste wat je schreef ging over het opdrijven van de koers en dat laatste ging je doen.Ginoke schreef: ↑04 aug 2022 21:39Waarom zegt u dat ik 'de koers overweeg op te drijven'? Op wat baseert u zich?
En hoe zou ik dat in mijn eentje kunnen doen?
Gaan we hier ook al beginnen zoals bij Beursig, en ondermaats beginnen doen?
Lees enkel wat ik schrijf, aub, niet wat u erbij denkt; want "wie denkt, kan verkeerd denken!". Dank! :-)
Jouw probleem. Ik nam dat al niet te serieus en ging verder maar in op het "nu verkopen", maar dat ontging je kennelijk.
Ook jouw ondermaatse Beursig is mijn probleem niet; ik ben daar niet eens begonnen.
verkeerd geraden. Ik heb feilloos gelezen dat het laatste dat je schreef ging over opdrijvend kopen, en dat je dat laatste ging doen. Is dit weer een vorm van profileringsdrang, tegen Beursig en negerende dat ik inhoudelijk op het voorlaatste inging? Lees zelf je eigen bericht eens terug, niet al te serieus graag; je ging zelf het laatste doen.
Succes met dat Beursig en je oorlogen daar; terug naar Euronav...
"...of nu verkopen, nu de beide families massaal aandelen trachten in te slaan en de koers zo opdrijven."
Er staat dat DE FAMILIES (CMB en Frontline ! ! ! ) de koers opdrijven door elkaar te beconcurreren... DE FAMILIES. Niet IK!
Lezen wat er staat, aub. Nog een prettige dag! :-)