✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
Hybrid Software Group (HYSG)
- ancaoli
- Forumveteraan

- Heeft bedankt: 1287 maal
- Is bedankt: 663 maal
Re: Hybrid Software Group (HYSG)
Zit al een tijd op mijn watchlist, heb ter diversificatie meer Belgische aandelen nodig en dit aandeel is er eentje dat nog niet echt geprofiteerd heeft van beurshausse, uiteraard ook de resultaten van volgende week als mogelijke trigger en… er is er eentje die het graag zal lezen, het positivisme van Beurstips rond huidige gang van zaken
- K/w
- Forumveteraan

- Heeft bedankt: 198 maal
- Is bedankt: 630 maal
@ancaoli
Met een lichte zin voor overdrijving, BeursTips is al 10 jaar “blind optimistisch” en “naïef hoopvol”! Met zijn tunnelvisie zal het misschien ooit wel eens raak zijn?
Op 08 oktober noteerde dit aandeel € 4.20, vandaag is dit € 3.90? Een verschil van ~ 8 % , zonder enig nieuws? Wil je eens vragen aan jouw goeie vriend Goemaere, waarom hij nog steeds een TA toepast? Met een free float van 17 % en een gemiddeld (zeer) laag handelsvolume, maakt dit de technische signalen zo goed als onbetrouwbaar, zinloos en is vooral misleidend! Het is zonde van zijn tijd en het dient alleen als bladvulling. Als analist zou hij toch véél beter moeten weten?
Als je het toestaat, kun je beknopt en in eigen woorden, zijn optimisme toelichten? Een kwestie om het publicatierecht te eerbiedigen.
Met een lichte zin voor overdrijving, BeursTips is al 10 jaar “blind optimistisch” en “naïef hoopvol”! Met zijn tunnelvisie zal het misschien ooit wel eens raak zijn?
Op 08 oktober noteerde dit aandeel € 4.20, vandaag is dit € 3.90? Een verschil van ~ 8 % , zonder enig nieuws? Wil je eens vragen aan jouw goeie vriend Goemaere, waarom hij nog steeds een TA toepast? Met een free float van 17 % en een gemiddeld (zeer) laag handelsvolume, maakt dit de technische signalen zo goed als onbetrouwbaar, zinloos en is vooral misleidend! Het is zonde van zijn tijd en het dient alleen als bladvulling. Als analist zou hij toch véél beter moeten weten?
Als je het toestaat, kun je beknopt en in eigen woorden, zijn optimisme toelichten? Een kwestie om het publicatierecht te eerbiedigen.
A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty.
- ancaoli
- Forumveteraan

Nee ik ga daar niets over zeggen. Heb vroeger dus wel al Glog gehad en mooi aan verdiend door tijdig te verkopen. Heb toen winst genomen ipv te wachten op die 8€. Gezien we intussen nog altijd rond die koers hangen en het mooie traject sindsdien verwacht ik nu of in de loop van volgende maanden een “compensatie “
Beurstips zit trouwens ook al jaren in goud, koper en zilver (ikzelf maar sinds begin 24 voor goud en paar maand in zilver) en daar heeft hij ( me too) dit jaar de jackpot mee. Zou zomaar eens kunnen gebeuren met andere achterblijvers. Maar ieder beslist voor zijn eigen en moet zelf zijn huiswerk doen en al dan niet op de aankoopknop drukken. Good luck
Beurstips zit trouwens ook al jaren in goud, koper en zilver (ikzelf maar sinds begin 24 voor goud en paar maand in zilver) en daar heeft hij ( me too) dit jaar de jackpot mee. Zou zomaar eens kunnen gebeuren met andere achterblijvers. Maar ieder beslist voor zijn eigen en moet zelf zijn huiswerk doen en al dan niet op de aankoopknop drukken. Good luck
- K/w
- Forumveteraan

- Heeft bedankt: 198 maal
- Is bedankt: 630 maal
Wie A zegt, zegt normaal ook B, toch?
Maar hier hebben we het natuurlijk over geclassificeerde beursinformatie, met Level Z toegang vereist? Eerlijk gezegd, ik had ook niet anders verwacht, typisch lagere-school-mentaliteit?
A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty.
- ancaoli
- Forumveteraan

Het staat je vrij een abonnement te nemen en van zijn diensten gebruik te maken. Ik ga hier verder geen commentaar op geven en sluit deze discussie af
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht ABN Amro (ABN)
- Ga naar laatste bericht Llama Group (voorheen Targetspot) - ALLAM - BE0...
- Ga naar laatste bericht Kinepolis Groep (KIN)
- Ga naar laatste bericht Exor N.V. (EXO)
- Ga naar laatste bericht Welke termijn vandaag voor obligaties ?
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Opmerkelijk nieuws
- Ga naar laatste bericht Micron Technology - MU
- Ga naar laatste bericht Beleggen in pennystocks (risicovol)
- Ga naar laatste bericht Babbelhoekje