✅ Word lid van het beste beursforum van de Benelux!
Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.
Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.
Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.
Lotus Bakeries (LOTB)
- Bel-Investor
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 435 maal
- Is bedankt: 1554 maal
Re: Lotus Bakeries (LOTB)
ING over Lotus: 'Tijd voor een koffiepauze'
We komen even terug op de adviesverlaging van ING voor Lotus Bakeries. Analist Maxime Stranart had tot nog toe (en terecht) als enige analist Lotus op de kooplijst staan. 'Sinds april 2022 is het aandeel met 90 procent gestegen. We denken dat het nu tijd is voor een pauze, vooral omdat we weinig katalysatoren zien op korte termijn', zegt Stranart.
Het lagere advies gaat gepaard met een hoger koersdoel: 9.999 euro in plaats van 9.000 euro. 'Ons nieuwe koersdoel is afgeleid van een koers-winstratio van 50 (2025), 45 (2026) en 40 (2027), wat een premie is van 30 procent tegenover de vergelijkbare sectorgenoot Lindt & Sprüngli. De premie is gerechtvaardigd wegens de superieure organische groei en het hoger rendement op het eigen vermogen.'
We komen even terug op de adviesverlaging van ING voor Lotus Bakeries. Analist Maxime Stranart had tot nog toe (en terecht) als enige analist Lotus op de kooplijst staan. 'Sinds april 2022 is het aandeel met 90 procent gestegen. We denken dat het nu tijd is voor een pauze, vooral omdat we weinig katalysatoren zien op korte termijn', zegt Stranart.
Het lagere advies gaat gepaard met een hoger koersdoel: 9.999 euro in plaats van 9.000 euro. 'Ons nieuwe koersdoel is afgeleid van een koers-winstratio van 50 (2025), 45 (2026) en 40 (2027), wat een premie is van 30 procent tegenover de vergelijkbare sectorgenoot Lindt & Sprüngli. De premie is gerechtvaardigd wegens de superieure organische groei en het hoger rendement op het eigen vermogen.'
Heeft u een link naar het betreffende artikel? Na de top toch wat terug gezakt. Misschien een mooi aankoopmoment?
- Firmin
- Beginnende poster
- Heeft bedankt: 119 maal
- Is bedankt: 38 maal
Zoetste aandeel met mooi rendement.
Ik begrijp enkel niet dat ik geen informatie kan vinden van rond het jaar 2000 en verder.
Net daar was ik naar op zoek.
Gegroet,
Firmin
Ik begrijp enkel niet dat ik geen informatie kan vinden van rond het jaar 2000 en verder.
Net daar was ik naar op zoek.
Gegroet,
Firmin
- Firmin
- Beginnende poster
- Heeft bedankt: 119 maal
- Is bedankt: 38 maal
Klopt allemaal.
Het zou helaas niet de eerste maal zijn dat een Bel 20 zitje niet goed uitpakt.
Heel waarschijnlijk zal dit koekje er met smaak van genieten.
Het zou helaas niet de eerste maal zijn dat een Bel 20 zitje niet goed uitpakt.
Heel waarschijnlijk zal dit koekje er met smaak van genieten.
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Meerwaardebelasting / solidariteitsbijdrage op ...
- Ga naar laatste bericht Politiek (internationaal)
- Ga naar laatste bericht NEXTENSA (NEXTA)
- Ga naar laatste bericht Wereldhave Belgium (WEHB)
- Ga naar laatste bericht Trump Media & Technology Group (DJT)
- Ga naar laatste bericht Wat is uw jaarrendement / year to date (ytd)?
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Barco (BAR)
- Ga naar laatste bericht Theon International (THEON)
- Ga naar laatste bericht Montea (MONT)