✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
Sequana Medical (SEQUA)
Re: Sequana Medical (SEQUA)
Vraag me af waarom er nog geen overnamegeruchten zijn geweest rond dit bedrijf
Het bezit een uniek product dat is goedgekeurd in Amerika en heeft zeer veel potentieel en de koers staat laag
Het bezit een uniek product dat is goedgekeurd in Amerika en heeft zeer veel potentieel en de koers staat laag
-
Broke Accountant
- Forumveteraan

- Heeft bedankt: 279 maal
- Is bedankt: 908 maal
Hopelijk binnenkort positief nieuws over de verkoop in Amerika en dan een stijging zoals Nyxoah?
-
Batavia
- Regelmatige poster

- Heeft bedankt: 22 maal
- Is bedankt: 46 maal
Binnenkort hier een nieuwe all time low? Het lijkt een bodemloze put en dan willen er nog in traden, dit is geen trade-aandeel of je moet er weinig van begrijpen.
-
Stockpicker
- Regelmatige poster

- Heeft bedankt: 118 maal
- Is bedankt: 97 maal
Uit nieuwsgierigheid heb ik het aandeel in mijn volglijst staan maar wat een drama. Sommigen zullen dan misschien op een zeldzame misser van andere pennystocks wijzen maar er waren er hier overtuigd van succes, als het dan zo loopt moet je er ook wat goede trades tegenover hebben staan. Onze vriend Arbor lijkt ook met de noorderzon vertrokken.
-
Bjorn
- Regelmatige poster

- Heeft bedankt: 116 maal
- Is bedankt: 46 maal
Ik was/ben alvast één van de believers van dit aandeel. Mijn grootste winst van vorig jaar toen het van €0,7 naar bijna €4 ging. (Rond de 3,5 alles verkocht toen).Stockpicker schreef: ↑04 nov 2025 18:07Uit nieuwsgierigheid heb ik het aandeel in mijn volglijst staan maar wat een drama. Sommigen zullen dan misschien op een zeldzame misser van andere pennystocks wijzen maar er waren er hier overtuigd van succes, als het dan zo loopt moet je er ook wat goede trades tegenover hebben staan. Onze vriend Arbor lijkt ook met de noorderzon vertrokken.
Sindsdien terug langzaam aan het opbouwen en bij kleine uitschieters steeds deeltje verkocht.
Op dit moment is dit aandeel inderdaad een drama, maar het is farma en een goedkeuring kan het aandeel meteen de hoogte insturen. Lukt het niet, dan is hoogstens mijn winst van vorig jaar weg. Komt de goedkeuring er wel, kan het zo weer x4 gaan.
Ik wijs verder niemand op een misser, en dat zouden andere ook wat minder moeten doen.
-
CGCDLR
- Regelmatige poster

- Heeft bedankt: 58 maal
- Is bedankt: 39 maal
Het is al goedgekeurd door de FDA sedert 24(?) dec 2024.Bij de laatste kwartaal resultaten stond de omzet nog op 0!Het enige wat er sinds december '24 is veranderd is dat er hopen aandelen zijn bijgekomen en er enkele binnen het bedrijf zich riant laten betalen.
De leveringen zouden starten halfweg 4 de kwartaal heb ik ergens gelezen .
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Beleggen in pennystocks (risicovol)
- Ga naar laatste bericht TUI AG (TUI1)
- Ga naar laatste bericht ABN Amro (ABN)
- Ga naar laatste bericht Llama Group (voorheen Targetspot) - ALLAM - BE0...
- Ga naar laatste bericht Kinepolis Groep (KIN)
- Ga naar laatste bericht Exor N.V. (EXO)
- Ga naar laatste bericht Welke termijn vandaag voor obligaties ?
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Opmerkelijk nieuws
- Ga naar laatste bericht Micron Technology - MU