✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
Beleggen in pennystocks (risicovol)
- Jimmy
- Forumveteraan

- Heeft bedankt: 263 maal
- Is bedankt: 708 maal
Re: Beleggen in pennystocks (risicovol)
Laatste verkoop van E-Pango was rond 15,1ct ik heb ze niet meer maar Fransen beginnen het wel te pumpen.
Succesvol met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.
Grootste posities: E-Pango, Cabasse, TME Pharma, Geneuro en Veom...
- Jimmy
- Forumveteraan

Een aantal anderen getipt dat wanneer je bij E-Pango eruit kan met winst op 15ct het te doen en er verkochten een aantal.
Ondertussen heeft Ordissimo een mooie algo bieder en nog maar 4473 aandelen in de zichtbare laat
Ondertussen heeft Ordissimo een mooie algo bieder en nog maar 4473 aandelen in de zichtbare laat
Succesvol met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.
- Jimmy
- Forumveteraan

Bij Ordissimo is de hoogste bieder al bijna even groot als de hele zichtbare laat.
- Jimmy
- Forumveteraan

Ik denk dat ik zo weer een gokje waag met Spineguard. Gisteravond cijfers en er zitten er op Boursorama zoveel te bashen dat degene die de cijfers uitlicht en onderbouwde niet meer opvalt. Ze gaan van verlieslatend naar volgend jaar break even.
-
Iwan
- Regelmatige poster

- Heeft bedankt: 287 maal
- Is bedankt: 153 maal
(AOF) - SpineGuard onthulde een omzet voor het derde kwartaal van 2025 van 34,4% naar 770.000 euro. Gedurende de eerste negen maanden van het jaar bedroeg deze 2,89 miljoen euro, een daling van 20,1%. De bedrijvigheid op de Amerikaanse markt daalde aan het einde van het derde kwartaal met 25%, maar groeide met 1% in Europa en 30% in Azië. De kaspositie per 30 september 2025 bedraagt 618.000 euro. SpineGuard schat dat het zijn financieringsbehoeften tot het tweede kwartaal van 2026 zal kunnen dekken.
"SpineGuard zet zijn inspanningen voort met als doel om tegen eind 2026 operationeel evenwicht te bereiken. De geleidelijke transformatie van zijn bedrijfsmodel in de Verenigde Staten zal hieraan aanzienlijk bijdragen. De huidige verkoop van SpineGuard Inc. aan Omnia Medical blijft onderworpen aan de gebruikelijke opschortende voorwaarden, voornamelijk de goedkeuring van obligatieleningen afgesloten met de bedrijven Norgine Venture en Herbert European Growth, waarvan de laatste maandelijkse betaling in januari 2026 is", specificeert een persbericht van het bedrijf dat digitale chirurgische geleidingstechnologie inzet door lokale meting van de elektrische geleidbaarheid van weefsels in realtime om de plaatsing van botimplantaten te beveiligen en te vereenvoudigen.
"SpineGuard zet zijn inspanningen voort met als doel om tegen eind 2026 operationeel evenwicht te bereiken. De geleidelijke transformatie van zijn bedrijfsmodel in de Verenigde Staten zal hieraan aanzienlijk bijdragen. De huidige verkoop van SpineGuard Inc. aan Omnia Medical blijft onderworpen aan de gebruikelijke opschortende voorwaarden, voornamelijk de goedkeuring van obligatieleningen afgesloten met de bedrijven Norgine Venture en Herbert European Growth, waarvan de laatste maandelijkse betaling in januari 2026 is", specificeert een persbericht van het bedrijf dat digitale chirurgische geleidingstechnologie inzet door lokale meting van de elektrische geleidbaarheid van weefsels in realtime om de plaatsing van botimplantaten te beveiligen en te vereenvoudigen.
-
Iwan
- Regelmatige poster

Ter info
METAVISIO KONDIGT DE EERSTE VERKOOP IN EUROPA AAN VAN THOMSON-COMPUTERREEKSEN MET SEALSQ-TECHNOLOGIE
•10/10/2025 om 09:25
https://www.boursorama.com/bourse/actua ... 6c1b5e8995
METAVISIO KONDIGT DE EERSTE VERKOOP IN EUROPA AAN VAN THOMSON-COMPUTERREEKSEN MET SEALSQ-TECHNOLOGIE
•10/10/2025 om 09:25
https://www.boursorama.com/bourse/actua ... 6c1b5e8995
- Jimmy
- Forumveteraan

Metavisio vertrouw ik niet, van de week boven de 0,008 alles verkocht wat ik ook deelde en vanochtend 0,006. Ik had er ruim 1,5 miljoen aandelen van dus beter voor mijn gemoedstoestand.
Maar wat een ochtend met Spineguard, tussen 13ct en 13,8ct veel gekocht en daarnet alles verkocht rond 17ct. Geen pintjesgeld zoals sommige Belgen het zouden noemen
Ordissimo opgevangen met een dump en zo bereid ik weer de volgende trades voor. Grappig dat er volgens mij maar een handje vol iets mee doen en Spineguard deelde ik hier nog voorbeurs
Plus volg ook Geneuro.
Maar wat een ochtend met Spineguard, tussen 13ct en 13,8ct veel gekocht en daarnet alles verkocht rond 17ct. Geen pintjesgeld zoals sommige Belgen het zouden noemen
Ordissimo opgevangen met een dump en zo bereid ik weer de volgende trades voor. Grappig dat er volgens mij maar een handje vol iets mee doen en Spineguard deelde ik hier nog voorbeurs
-
Iwan
- Regelmatige poster

Ook verkochtJimmy schreef: ↑10 okt 2025 10:50 Metavisio vertrouw ik niet, van de week boven de 0,008 alles verkocht wat ik ook deelde en vanochtend 0,006. Ik had er ruim 1,5 miljoen aandelen van dus beter voor mijn gemoedstoestand.
Ordissimo opgevangen met een dump en zo bereid ik weer de volgende trades voor. Grappig dat er volgens mij maar een handje vol iets mee doen en Spineguard deelde ik hier nog voorbeursPlus volg ook Geneuro.
- Poolvos
- Regelmatige poster

- Heeft bedankt: 108 maal
- Is bedankt: 91 maal
Dit was mijn beste beursweek ooit, hoge X.XXX aan winst en vooral met het aandeel Spineguard.
Met Geneuro, Ama Corporation en Ordissimo zit ik al gepositioneerd maar sta ik ook nog in de bied.
Met Geneuro, Ama Corporation en Ordissimo zit ik al gepositioneerd maar sta ik ook nog in de bied.
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Bitcoin (BTC)
- Ga naar laatste bericht Ubisoft Entertainment (UBI)
- Ga naar laatste bericht Oracle Corporation (ORCL)
- Ga naar laatste bericht Politiek (internationaal)
- Ga naar laatste bericht CMB.TECH / CMBT (voorheen Euronav / EURN)
- Ga naar laatste bericht NEXTENSA (NEXTA)
- Ga naar laatste bericht Cofinimmo (COFB)
- Ga naar laatste bericht Welke termijn vandaag voor obligaties ?
- Ga naar laatste bericht Opmerkelijk nieuws
- Ga naar laatste bericht Agfa Gevaert (AGFB)